2009年9月30日 星期三

拼布手作 @ 藍色小鳥包~

我的第二個拼布手作小包包又面世啦~

熱烈鼓掌~~~~



未看製成品前,先看看製作過程.

我的這個小包包是參照手作雜誌而來的,

從書中畫下紙樣:



然後,依紙樣剪下 2塊表布 + 2塊裡布.




將表布與鋪綿縫上.








再於表布加上蕾絲花邊+波浪形裝飾帶.







後與裡布縫合.




接著,為小鳥加上眼睛.





於開口處加上由蕾絲和織帶縫合而成的小帶子.




最後,為小包加上一條由珠子穿成的手挽帶.





完成 !





這個小鳥小包,

剛好可以放入我的手機~







好啦~

要和小鳥包包去街街啦~









6 則留言:

  1. 嘩! 俾個"叻"你!
    我都久不久係 d 手工雜誌見到 d 小鳥型 袋/小物包, 不過我手工唔係幾好, 驚整到唔知咩型.....試過整一個圓形 散銀包俾男友, 明明紙樣係圓形, 但整左出黎就唔係圓形!

    回覆刪除
  2. Rebecca,
    多謝你讚我呀 ~
    好開心呀 ~
    呢個,我都係照雜誌整的.
    離緊仲會有好多新作品,
    要多來坐哦~

    回覆刪除
  3. "離緊仲會有好多新作品"
    真的嗎?期待期待

    回覆刪除
  4. ED媽媽,
    我來啦!
    好叻呀你!
    我錫錫你!

    回覆刪除
  5. daidai,

    係呀 ~
    我想自製一些東東送給你們~
    好不好 ??

    回覆刪除