2009年11月23日 星期一

Wachifield 之 聖誕@朗豪坊~

星期日,到旺角朗豪坊逛街,真的人山人海呀 ~呀 ~

(好在,沒有帶家言妹妹同行~汗……)

離遠已經看到朗豪坊門口上的裝飾了~



一直上到 4/F,

便看到一個巨型大屋.



寫著什麼達洋之家~
我實在太孤陋寡聞,真的不知道是何方神聖??!!
拿場刊一看, 上面寫著:
[ Wachifield 是由世界知名的日本人氣繒本家 池田晶子於兒時開始創造出來的奇幻世界.]
很久很久以前,Wachifield和地球本存在於同一星球,
由於神族和巨人族長年征戰不斷,地球受到嚴重破壞,
雪之神為了拯救Wachifield, 以冰雪將之覆蓋,
並與地球分離,成為另一個星球.
經過時間流逝,地球急劇變化,Wachifield仍保持舊有古老風俗,
那裡的動物們身體直立用後腳行走,
也能說話,而且十分善良.
Wachified 由不同地區組成, 並以塔西爾城(Tachiel City)為國度的中心,
故事的主要角色大都居住在塔西爾城內,像遠洋,伊凡,瑪西,吉坦等,
在這個城鎮裡,每天都發生著各都各有自己的家.
式各樣不可思議的有趣故事.
(以上資料,出至場刊裡)
原來故事是這麼一個樣子的.






入到屋內,到處都放滿作家的作品.










屋內拍完照,
屋外和故事中的主角拍照啦~



這隻猫猫就是達洋.



拉小提琴的羊先生~





這位是吉坦.




這位是 伊凡.



這個彈鋼琴的是瑪西.
有興趣的朋友,可以去朗豪坊去看看啦~










9 則留言:

  1. 唔.....同你早幾日介紹青衣城果個相比,
    呢個裝飾好似差少少.....
    不過如果路過我都會去熱鬧一下.....^^
    點都好多謝分享....^^

    回覆刪除
  2. 本來打算明天週年紀念去尖沙咀 
    但要溫書 留番d力 唔去拉
    加上病病地 

    d書好煩 努力 努力 ......

    回覆刪除
  3. 我上星期去左喇~~~我覺得好靚呀~~ 童話feel跟聖誕節很夾, 樓上(好似muji果層)有個roadshow有賣這個作家的東東...全部都很想買呀!!!不過都幾貴...

    回覆刪除
  4. 點解唔帶家言妹妹呀?
    我尋日去左呢度呀...不過冇帶相機,失策失策

    回覆刪除
  5. ED你病嗎???小心身體呀!抱抱~

    回覆刪除
  6. 果醬,

    我都認為今年朗豪坊的佈置冇咁靚呢~
    我記得上年那個好靚 ga~

    回覆刪除
  7. reddy,

    有病真慘~
    我病完啦~
    你呢 ?

    回覆刪除
  8. rebecca,

    哈哈,
    太貴啦呢個brand 的東東,
    而且,我對佢真係唔多熟悉~

    回覆刪除
  9. daidai,

    因為,那天是帶哥哥去學游泳,
    所以冇帶到妹妹去.

    你呢排出街記得要攜帶住部相機啦~
    唔帶大既,都要帶細呀 ~
    周圍都開始佈置得好靚啦~

    回覆刪除