2009年11月17日 星期二

姊妹們大鬧我家(下集)~

~續上回~


大家吃過飯後,

便是吃甜品的時候啦~




有果醬小姐 + 廖生弄的木槺布甸




你看家言妹妹吃得多滋味~







姊妹們都很欣賞哦~



多謝果醬與廖生~
最後,當然有我燉的冰糖燕窩啦~











大家都很興奮哦~


圓圓超開心呀 ~


臨到聚會尾聲,
當然唔少得互相合照啦~




Daidai + Reddy ~~我們終於都有合照啦~





不過,我略嫌生外,
下次我們不妨互攬合照啦~





這對傻傻的美少女~




好有紀念價值的大合照哦~
姊妹們,要記著這一晚:2009年11月14日.
這一晚,你們到E.D.媽媽家一聚~











9 則留言:

  1. 哎呀!我塊面係大過肥痺& you 好多架!!!
    謝謝ed mama招待,真係打擾哂呀!

    回覆刪除
  2. 呢篇真係要俾方包睇下,
    佢見到你地食得咁開心一定好開心.......^^
    不過點都好一定要同ed mama講.....
    「你收我為徒啦....你煮d餸好好味呀........」

    回覆刪除
  3. ED 媽媽
    你可唔可以靜靜雞話比我聽邊個係邊個呀 ? hehe..

    回覆刪除
  4. chloe,
    係咪好cute呢?哈哈!

    回覆刪除
  5. daidai,

    never mind啦~
    我好好客ga~

    回覆刪除
  6. 果醬,

    互相交流下就得~
    唔好講咩拜師為徒啦~
    呵呵..............

    回覆刪除
  7. Karin,

    你有冇 facebook??
    你用我 e-mail add我,
    上我處睇返 d 相咪知邊個打邊個啦~

    回覆刪除