2009年11月13日 星期五

家言妹妹的新校服~

今天的氣溫比昨天的差不多低了 10度呀 ~

溫差相差那麼大,真嚇人~

幸好前2星期,已經為家言妹妹買好冬季校服.

登登登登………………



妹妹的冬季校服,我覺得很漂亮哦~


藍色的裇衫+格仔背心裙.

現在的小孩子真幸福~
校服也這麼好看~
相比起自己小時候所穿著的校服,
真的遜色很多~
普遍來說都是清一色的深保藍色校裙,一點也不漂亮呀~


外加一件紅色的冷外套.
如果天氣再凍些,還有一件大褸可穿.

OK 啦~
可以出門上學去了~



9 則留言:

  1. 好得意呀!!!!!!!!!!!!!
    妹妹d蚊蚊好返未呀?

    回覆刪除
  2. 下個禮拜好凍凍,家鳴和家言跟媽媽你小心保暖呀!:)

    回覆刪除
  3. 家言妹妹好靚女,好可愛,
    擺個post影相, 好有自信咁,
    大個女o左呀!
    妹妹好返o拿!

    回覆刪除
  4. wow~ 真係好靚, 有大人碼我都想買返件...haha!
    以前細個都覺得,由夏天轉冬季校服會突然間靚左.!

    回覆刪除
  5. daidai,

    多謝你的關心呀 ~
    妹妹仲有好多蚊"懶"呀 ~

    我住呢度為處山上,
    會比市區低幾度的~

    回覆刪除
  6. Chloe,

    馬騮們一日一日咁長大~
    真係唔捨得~

    回覆刪除
  7. Rebecca,

    你就好啦~
    我唔like 穿校服的~
    因為 我的校服都唔靚既~

    回覆刪除