2009年11月20日 星期五

Sanrio聖誕村@青衣城~

那天,到 青衣城的 Crabtree & Evelyn 換香味聖誕小熊時,

看到商場內早已充滿聖誕的佈置.

看得我不禁”嘩嘩”聲~







今年的聖誕,青衣城用 Sanrio 聖誕村做主題,
所以場內有很多 大家熟悉的 Sanrio 系列公仔.



嗚嗚嗚嗚…………..
聖誕村還未開放給人入內拍照呀 ~
我唯有在 村外拍照.










等我 Zoom 近 d 給大家看看聖誕村裡的環境~




抬頭一看


嘩嘩嘩!!!!!!!!!仲靚呀 ~
不住,
於是走上2樓向下拍~









一定一定要找日帶2隻馬騮來看看,盡情拍照才行哦~




各位有興趣的,可依上圖的日期和時間來看看哦~

溫馨提示 : 按下圖片, 放大來看,更見清楚~

9 則留言:

  1. ED,
    我見到青衣城呢個SANRIO村就「興」啦!
    對上SUNDAY走過,太多人,要排好耐隊,兼行完山好攰,所以冇玩
    跟住WED那天放工特登去,點知要維修,冇得玩...我搭車好貴家嘛.....

    回覆刪除
  2. 仲要比C6埋怨!!!!!!!!!!(因為佢拎左部單反)

    回覆刪除
  3. 嘩....真係好靚呀....
    星期六日一定好多人啦.....
    等平日先去.....^^

    回覆刪除
  4. daidai,

    難怪你在我Amy 的家會用那個表情符號啦~

    咁你諗住幾時再去呀 ??
    期待你映的靚相呀 ~

    回覆刪除
  5. 果醬,

    你平日去會不會太夜呀 ??

    回覆刪除
  6. daidai,

    你受我影響,
    用 c6 代替"蝦子" 啦 ???
    嘩哈哈哈.......

    回覆刪除
  7. 仲有,
    我教你 師奶 = c9 ,
    奶奶 = 99,
    老爺 = 66.
    呵呵呵...........

    回覆刪除
  8. hahahaha
    我都識c9 & 99呀
    不過唔識66
    個c6唔叫c6唔得
    好鬼麻煩架!

    回覆刪除
  9. 好靚喎!裡面有冇大口仔呀?

    回覆刪除