2009年11月16日 星期一

姊妹們大鬧我家(上集)~

星期六的晚上,

室外氣溫攝氏16度.

但在我 Embrace Dreams 媽媽的家裡,

卻暖烘烘的哦~

因為,這晚有一班好姊妹大鬧我家啦~

一班女生陸續來到,

二話不說便開始傾餐飽~



Oh~
Daidai你拿著馬騮們的玩具槍的樣子很有趣~


女槍手??????????





今次有幸邀請到 Didi來 相聚哦~
而馬騮們也在自得其樂,因為收到姐姐們的禮物哦~




姊妹們都到齊,可以開飯啦~
首先,來飲碗靚湯先~






餸菜方面,
lovebeauty人未到,她弄的檸檬雞翼先到~




圓圓欽點的蒸排骨:




Daidai 想吃的蝦醬炒通菜~




蝦膠蒸豆腐:





滑滑蒸水蛋~





妙姊妹們都讚好的椒鹽豬排:









終於都可以坐低吃飯啦~
明天再續~











12 則留言:

  1. 嘩!!! 大餐!!! 流口水ing...

    回覆刪除
  2. 哇~~~~ 口水流不停!!!
    样样都想吃~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 見你煮到塊面紅晒,辛苦晒你!我已經好落力食,平時我唔食飯架!有蒸旦同排骨,點都要食番碗飯!
    好好味!!

    回覆刪除
  4. 嘩!嘩!嘩!
    好多餸....流口水...
    E.D.mama好犀利!

    回覆刪除
  5. Rebecca,
    那天你是去 BBQ,都好正呀 ~

    回覆刪除
  6. smilingyee,
    好易煮的,
    你都試下啦~

    回覆刪除
  7. vava,

    你指唔食飯,只係晚餐嗎 ?
    lunch會吃飯的嗎 ?

    回覆刪除
  8. Chloe,
    你咁近我,
    搵日收左工上黎"癡"餐都得啦~

    回覆刪除