2009年11月25日 星期三

拼布手作 @ 和風手提束口包~

很久也沒有更新我的作品啦~

給自己藉口說是早前天氣寒冷的關係,

手指都凍得不靈活了~

寧願躲懶縮在手套裡去~

早已很想弄一個束口包,今次可說是新嘗試~




弄束口包一點也不困難,

只是比較麻煩,因為平時所用的束口包的束繩,

原來是很難找在市面上買得到的,唯有買繩回來自行編制成束繩.



束口包容量一點也不少呢,

適合喜歡載大量東東出街的人.


袋身選用帶和風味道的布布,
加上布色比較深,好襟用的哦~



專為束口包加上一條手挽帶,
強化包包的實用性~




同時,也為繩索的末端用花布裝飾~















9 則留言:

  1. 靚靚~
    呢個大個d,幾好!夠實用
    我中意大袋,方面走佬呀~

    回覆刪除
  2. ed mama,你好返哂未呀?
    今日終於輪到我鼻塞啦~@!!

    回覆刪除
  3. 專業級水準呀.....
    布既顏色好靚呀........^^
    如果大個d(好似背囊咁一大個)一定好靚.......
    我最鐘意呢d大包包....

    回覆刪除
  4. 點呀....
    我地好似排住隊作病咁......><
    唔好病呀,星期三喇.......^^

    回覆刪除
  5. daidai,

    咁你要快 d 食定藥打底啦~

    回覆刪除
  6. 果醬,

    呢個係我參考本手工書黎做,
    已經俾我想像中還要大,
    不過,這個包包以呢個 size已經足夠啦~
    太大,我反而覺得唔靚呢 ~

    回覆刪除
  7. 果醬,

    呢排 d 天氣,
    唔病就係 surperman/woman 啦~

    回覆刪除
  8. E.D.mama妳好返未呀?
    其實妳都好叻, 因為返工病o左可以請假,
    但係妳就無得休息,
    重有手作可以完成, 妳真係好叻呀!

    回覆刪除
  9. Chloe,
    好返晒啦~
    多謝你關心~
    我成日都係咁諗,
    我一病就慘啦~
    怕冇人照顧馬晒之餘,
    病完實有排收拾間屋,
    因為,馬騮冇我管,
    就會反轉間屋~

    回覆刪除