2009年11月18日 星期三

C&E送我的聖誕香味小熊~

每一年的聖誕,Crabtree & Evelyn 都會送聖誕禮物給會員.

過往幾年因為沒時間,我都沒有去拿取禮物.

不過今年,把2隻馬騮送上學後,我終於都有時間去領取了~

由今天 9月18日開始至 9 月25日,都是Crabtree & Evelyn的 聖誕購物日.

特別是 頭 2 天, (9月18-19日)是 special for VIP 的.

今天首日,我一早就到達其中的分店.

C&E 10:00a.m. 才開店, 我於 9:25a.m.就到達了.

不過,比我早到達的大有人在.

我數過的了,我是排在第 26位.

其後,來排隊等候的人愈來愈多,至少過百人呀 ~(汗……)

我只是一心來免費換取聖誕小熊的,

但在場的除了換小熊,還計劃大出血,狂掃貨~

因為,全場所有貨品低至 5折起呢~

終於,等到 10:00a.m. 開門時候,

很快就排完隊換取聖誕小熊了~





聖誕小熊比我想像中還要小……..

與Amy 聖誕小熊相比,更感到它的細小.




換領卷說它價值 $395 呢…..

如果要 $$$$$ 買的話, $39.5我才去買.



不過,C&E的聖誕小熊確是香噴噴的~
樣子也討人喜愛~






不論頸上的蝴蝶絲帶,或是 腳底都印有 Crabtree & Evelyn 的名子.
OK 啦~
不用 $$$$ 是這樣的了~
你們說 香味聖誕小熊可愛嗎 ??


6 則留言:

  1. 原來是免費的......
    你就好啦,點入會架????
    5折.......聽日lunch time 去行下先........^^

    回覆刪除
  2. 果醬,
    呢幾日(20日-25日)如果你即場買滿 $1500 就可以 有即時 7折,
    仲可以 join 埋 永久 member 呀 ~
    咁你就會有一隻比我大的香味小熊(25cm高)和 一堆贈品.
    你去睇睇啦~
    不過,勁多人,有排排隊呀 ~

    回覆刪除
  3. 真係勁多人, 我無換小熊呀, 因為好多人排隊。

    回覆刪除
  4. 最衰我奶奶咁心急買左......我想要熊仔呀....

    回覆刪除
  5. 我昨日經過見到勁多人排隊,怕怕!!

    回覆刪除