2009年11月26日 星期四

為肌膚補補水~

前幾天,感冒+鼻敏感關係,引致鼻水長流不息.

後來,病情加劇,引致眼水都一起流,“包雲吞”都包到我手軟.

嘴唇也因此而勁乾的,

吃過藥後,連面部的皮膚都感覺到乾乾的,

真的非常難受~

病好了,便即時為肌膚急救.


早前,參與了[蘋果的化妝箱] HKCOSME.COM 舉行的

L’Oreal Paris HydraFresh Water-Plumping Mask 試用者招募。

我有幸被抽中為試用者,於是,

今次便找這支新出的 mask來為我乾燥的肌膚進行急救~






產品: L’oreal Hydrafresh Water-plumping Mask

價 格 : $138.9


容 量 : 100ml

賣點 : 這是 L’oreal Paris 首支的水感保濕面膜.

含 — 豐富純淨 SPA 礦泉水 + 礦物精華.

使肌膚如浸潤在一個密集補水的礦泉浴.

令缺水的肌膚變得更飽滿、柔軟.


質地 :




原本以為這 補濕mask 是 gel 狀的 ,

原來是 cream 狀的 mask~

塗上面後,



靜待 10 mins便可用溫水洗去.

用後感 :

香味 : 與同系列的 Hydrafresh 精華/補濕gel 的香味 一樣,淡淡的,很 fresh~

塗上面後, 質感不黏不膩, 真的很易便推開.

洗完面後,感到面部皮膚滑滑的.

我沒有即時塗lotion 和 乳液, 靜待30 mins.

感覺還好, 皮膚沒有感到很乾的.

一星期使2次,但感覺皮膚過份乾燥的話,可日日用.

為了打救我的乾燥肌膚,我連續使用2晚.

鼻子脫皮的現象不再出現,嘴唇和臉頰都不再感到乾涸的.

看來,保濕效果不俗.

總結 :

初初在電視廣告上看到 L’oreal Paris 首推這支 水感保濕面膜,

已經好有興趣想買來試用.

但其售價以開架品牌來說 ,一點也不便宜.

幸好可以成為今次活動的試用者.

若果,你也想試一試這支保濕 mask的功效,

不妨去萬寧找找看.

因為昨天,我在 萬寧看到 L’oreal Paris 出了一set聖誕禮物盒,

盒內有 一支水清新 水漾保濕精華 + 一支水清新 水感保濕面膜.


在網上找到這 set 禮物盒給大家看看:


(此相片來自 NiCoLe 's blog http://hk.myblog.yahoo.com/buzz736406)

只售 : $177.9~

勁抵呀 !!!!!!!!!!!!!!!!

手快有,手慢冇呀 ~

仲唔快 d 走去 買 !!!!!!!!!!!!!

10 則留言:

  1. 早幾日去萬寧買東東時,
    送左兩瓶小小的水清新水漾保濕精華,
    回家試試先.......

    你好返就好喇......^^

    回覆刪除
  2. ed mama,
    你係咪抽到一支,再買多一set呀?
    支持支持

    回覆刪除
  3. 果醬,

    你買咩竟然送左"兩瓶小小的水清新水漾保濕精華"呀 ???

    回覆刪除
  4. daidai,

    好彩你提醒左我,
    我唔記得打返張相的出處.

    我當然冇買到啦....雖然真係好抵,
    但...都係用埋屋企的存貨先諗.

    回覆刪除
  5. 我都覺呀 好抵 !! 但係有一瓶未開.. 但係又想買 cream 狀 mask ><=

    回覆刪除
  6. 仲未好番,我都勁包雲吞呀!

    回覆刪除
  7. 呢個我都抽到呀! 但最近皮膚敏感,未敢用住!!

    回覆刪除
  8. 小公主,

    呵呵呵.....
    買啦買啦買啦~

    回覆刪除
  9. vava,

    你好似病左好鬼耐 ga wo....
    有冇 keep住食藥呀 ?

    回覆刪除
  10. rebecca,

    有敏感就千萬不要用住啦~
    否則就適得其反啦~

    回覆刪除