2009年12月1日 星期二

Show Off~

請大家容許我今天在 此 show off 一下我近期的最愛~

登登登登…….



是果醬小姐送給我的十字繡咭套.



如果,大家有印象的話,

在我未弄拼布手作包包前,

我是弄開十字繡的.

所以,我深明弄這個十字繡咭套一點也不容易哦.






至少,在工序上比用拼布來弄更繁複.
愛你~
果醬~(不要給方包先生看到哦~haha……)
今後,這將是我的八達通咭的咭套.



一直都想為自己買一個八達通咭套的.
因為大意的 E.D.MaMa 已經前前後後掉失了4-5張八達通咭的了
超級肉赤呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!
希望用了果醬小姐送給我的咭套後,
我的八達通會永隨著我啦~



8 則留言:

  1. 真係超靚呀!
    我都愛你(唔好比c6知)

    回覆刪除
  2. ed .....
    原來你都係一隻大頭蝦.....
    掉失了4-5張八達通咭.....真係......唉....

    呢個用左好多時間去繡架,
    因為所有格仔都要繡,不可以偷懶,
    但係整出黎又真係幾靚.....
    最開心係收果個真心鍾意同真係會用.....^^
    ed....我都好愛你呀......

    回覆刪除
  3. DAIDAI,

    你是對我說愛我,
    還是對果醬說的呢 ???

    回覆刪除
  4. 果醬,

    我明呀 ~
    所以話你叻叻lor~
    我好like 呀 !!!!!!!!!!!!!
    希望唔好再唔見張 八達通啦~
    如果唔係,
    會連你送俾我的咭套都唔見埋 ga~

    回覆刪除
  5. 嘩,ed ma和果醬,你地兩個都係癲架!!點解可以咁犀利?!
    俾我肯定拮到d手指變蜜蜂巢都未整到!

    回覆刪除
  6. 果醬好有心呀!
    我個電話套都唔弱架!

    回覆刪除
  7. VAVA,

    我十隻手指頭一早已變成蜜蜂巢啦~

    回覆刪除