2009年12月15日 星期二

與史諾比過聖誕~

下星期就是聖誕節啦~

我好好好鍾意聖誕節的~

因為,聖誕節除了是紀念耶穌降生外,

聖誕節亦給我一種溫馨浪漫的感覺~


特別是看到坊間大小商場的聖誕佈置,

美輪美奐得令人目不暇給~

今早,襯著家言妹妹的學校放假,

在 送了家鳴哥哥上學後,

我便和家言妹妹入沙田逛街~




今年沙田以 史諾比作聖誕佈置的主題.
原來 史諾比已經踏第入60年啦~


我記得小時候, 自己有段日子也曾喜歡過史諾比.
後來,變心去迷其他的公仔啦………


連聖誕樹上的掛飾都是史諾比哦~



再行到廣場中央,
有史諾比堡壘.






由於,我們太早到達沙田,
佈置都未亮燈呢~










好不容易等到 正午十二點,
終於都亮起燈光了~










感覺完全不同了~



有興趣的朋友,襯聖誕節來沙田新城市廣場,和 史諾比一起過聖誕啦~
***************************************************************
P.S.
多謝各位連日來對家言妹妹的關心問候.
妹妹已經康復得 8899啦~
由起初很抗拒滴耳藥水,到乖乖的自發滴耳藥水,
妹妹已經痊癒得與平時一般的蹦蹦跳跳.
下一篇會有更多家言妹妹的相片,
要密切留意哦~





6 則留言:

  1. 妹妹好返就好lu~~~
    你好彩係早去沙田, 平日收左工去沙田真係多人多到想攝個位映相都難啊~~~

    回覆刪除
  2. 聽說中耳炎會常返發的,要小心啊!
    今年都未正式看過D聖誕裝飾。

    回覆刪除
  3. rebecca,

    哎呀~
    咁我真係好好彩啦~
    我最最最怕人多擠迫 ga la~

    回覆刪除
  4. lovebeauty,

    下.......
    唔好呀 ..........
    會常返發????????
    好驚wo~

    回覆刪除
  5. hope mui mui will get 100% well soon
    can't wait for your next post :>

    回覆刪除
  6. 家言妹妹好返就好喇....擔心死人喇....^^
    嘩.....原來響沙田.......^^

    回覆刪除