2009年12月8日 星期二

Hand cream 大比拼~

我相信每一位女生的家中,

除了有一大堆 skin care 外,

必定都會有 一些 hand cream的存貨.

E.D.mama 我也不例外, 而且對於 hand cream的選擇要求比較高.

因為,我有一對媽媽手(主婦手)哦~

近一兩年媽媽手對我影響很大,

在 天氣乾燥的日子,我的一雙手就會爆拆+脫皮+流血........嗚嗚嗚.....

在天氣潮濕的日子, 我的一雙手就會超級痕癢.

我總忍不住抓了又抓, 抓得雙手起水泡,又紅又腫的.....嗚嗚嗚......

所以, 姊妹們要好好愛護自己的一對手哦~

為了拯救自己的一對手, 塗治療媽媽手的藥膏也試過很多種,

但始終都是治標不治本, 慢慢我便從 hand cream 著手.

因為我明白到, 我的媽媽手的起因是平日護理不當所致.

所以選擇好的 hand cream來護理雙手方是上策.

以下便是我家中的 hand cream 存貨 :





(左至右) Crabtree & Evelyn La Source hand therapy

Crabtree & Evelyn Lavender hand therapy

Jurlique Rose hand cream

Herbacin Wuta Kamille Glycerine hand cream





來自 美國的 Creabtree & Evelyn 的 hand therapy 也不用我多說了,

我想很多姊妹都用過, 在 香味 上 C&E 的 products 真的很吸引人.

但在 滋潤程度上卻比較遜色, 對於我的媽媽手起不了足夠的滋潤.

而且,價錢一點也不便宜, 很多時候我也是等待會員優惠購物日才會光顧.

加上, 不難在市面上的水貸店買得到,價錢 一百元也不用呢~





這支來自 德國的 hand cream, 是在朋友介紹下用的.





hand cream 0即 出來是膏狀, 0即少量已可塗滿一對手.




香味是 洋甘菊的味道, 很清新, 而且滋潤度不差.

我甚至覺得比 Creabtree & Evelyn 的 hand therapy 更好用.

不過,稍嫌少少油膩.




最重要的是在 價錢上比 Crabtree & Evelyn 便宜很多.

這支 100ml 的好像 賣 $ 5x , 75ml 的賣 $4x .

在 colourmix 買得到, 長期的優惠是 買2支照價再 8折.

我曾在 屈人寺看到一支 hand cream的包裝與這支很相似,

價錢平很多, 好像賣 $ 2x.

但質地絕對不能與這支比擬, 所以請小心選購.






最後, 是 來自 澳洲 的 聞名不如試用的 Jurlique Rose hand cream.

是人人推介好用的 hand cream.





0即出來也是膏狀的,

用少量便可塗匀雙手.




滋潤度是 3者中最高的,

最重要的是潤而不膩, 潤澤得來又 keep 得持久.

但價錢上亦是 三者中最高的.

這支 125ml, 賣 $ 475 .

真的很貴貴貴貴.......呀 !

不過, 未用過又想試用的朋友,

不妨襯著 聖誕節 Jurlique 推出的 gift set,

以優惠價買來試試.


你問我最喜歡哪一支 HAND CREAM ???

答案當然是 Jurlique hand cream~

始終一分錢一分貨, 又是 皇牌產品.

難怪當初 Jurlique 是以 hand cream 在 香港打響名堂的.














15 則留言:

  1. 我真係從未用過jurlique的用品, 因為真係好貴啊~~~
    不過我都有好多handcream....之前c&e購物日又買左好多.......但我只得一對手 T____T用極都用唔完。

    情況同潤唇膏一樣....

    回覆刪除
  2. e.d.mama,
    妳對手要小心"d"保護呀,
    用得好o既話, 貴"d"都唔緊要,
    最緊要係可以治療到雙手。

    回覆刪除
  3. REBECCA,

    你回來啦~
    日本好玩麼 ???

    回覆刪除
  4. Chloe,

    實不相瞞,
    Jurlique 咁貴,
    我點捨得買呢~
    係阿邊個知我有對媽媽手送的~
    呵呵呵............

    回覆刪除
  5. Chloe,

    講真,
    若果Jurlique 真的攪得掂我對手,
    我都會忍痛去 買......

    回覆刪除
  6. 係呀! 我返黎喇~ 日本ok啦, 好鬼凍, 遲d 得閒執好d 相上blog同大家分享下.....如果懶虫唔黎探我既話.....

    回覆刪除
  7. 多謝你分享,
    我自從嫁人後,所有家務都要做,
    煮飯啦,連廁所廚房都係我,
    所以我不停搽hand cream......
    找天同大家分享....^^

    回覆刪除
  8. 我上次去水貨舖, 個sales都話好多客有主婦手都係用
    Jurlique,
    試過用得好就繼續用啦, 好過試來試去,
    攪到差晒先用, 到時都唔知點算。

    回覆刪除
  9. Rebecca,

    快d upload 黎睇下啦~
    好想贂呀 ~
    更加想睇下你有咩收穫呀 ~

    回覆刪除
  10. 果醬,

    結左婚,係咁ga la~
    等 c6做.....
    等到出年都未做到呀 ~

    回覆刪除
  11. Chloe,

    你都唔好話,
    呢幾日我feel到對手滑左,
    但係...我3支都有用,
    唔知邊支先至係 work 呢 ????

    回覆刪除
  12. 每支起碼連續試一星期才試到好唔好o架。
    QQ就係o個個成介紹好o野,同比人試新product o既魔鬼囉!

    回覆刪除
  13. CHLOE,

    呀 ~
    係wo,
    一時唔記得呀 ~
    哈哈.............

    回覆刪除