2009年12月28日 星期一

拼布手作 @ 十二份心血~

花了整個月的時間,

我的 12 位 baby 誕生啦~



有看開我 blog 的朋友,一定會知道以上全都是 手握包來的~

選擇做手握包,是因為貪其容易做+快完成,

否則,做到明年聖誕節才完成啦~

一起來續個看看 baby 們的樣貌~


黑色系的有兔子+車梨子~




紫色系的有梅花+扇子.




櫻花金魚 + 手拖手的兔子.





再來的又是兔子,其實,我很喜歡兔子的~





還有某人很愛的士多啤梨哦~







最後是 熊熊+蝴蝶~





陣容鼎盛~





看得我……熱淚盈眶的……
你喜歡哪一個呀 ???




10 則留言:

  1. 太勁啦!!!!!!!!!!!!!我好多個都中意呀~~~~
    8,11,12都中意
    (如果係左至右,上至下排的話.....)
    即係熊+兔,桃紅兔和草苺~~~~

    回覆刪除
  2. 太靚,我簡唔到呀....ed mama,桃紅兔和草苺邊個靚d?

    回覆刪除
  3. 嘩嘩嘩!!! 我隻眼睇到突曬出黎!!!!!!
    你可以改名為ED超級媽媽!!!
    那個手牽手兔兔布好搞笑呀!!!

    回覆刪除
  4. Daidai,

    你問我,
    我緊係話個個都咁靚,個個都咁鐘意啦~
    呵呵呵........

    回覆刪除
  5. Rebecca,

    哈哈哈哈.....
    睇到你的咁大反應,
    真係好鬼開心的~

    回覆刪除
  6. 圓圓,

    咁Hello Kitty 和 熊熊 2者中,
    你又點選擇呀 ?

    回覆刪除
  7. 個個都好靚呀........
    紫色系的梅花,黑色系的有兔子+車梨子都好靚呀........
    幾時可以開班教我呀.......

    回覆刪除
  8. 哇哇哇~紫色令令令呀..櫻花,兔子都好令呀..ED媽媽你好勁呀^^個個都咁令~^^嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 哇,全部都很可爱!!!
    流晒口水

    回覆刪除