2009年12月21日 星期一

提早做冬~

雖然,明日才是冬至,但為了與家人相就時間,

我們還是提早做冬~

臨近冬至,很多餐廳酒樓都迫滿人.

雖然我們一早訂了檯,

但8個人(6大2小)竟然被安排一張6人檯(離譜!!!).

算~~~

坐得迫些,但照樣吃得開心~

那晚,我們相約在青衣城的阿拉廚房吃飯.




我們都是大食積,點了很多愛吃的餸菜~



必吃的小籠包.




奶奶愛吃的京蔥爆牛肉~



我愛吃的香酥鴨(半隻).




黃金蝦,每人分得一隻,好矜貴呢~


冷盤肴肉~




酸辣湯,夠酸夠辣,正!!!




羊肉饀餅,咬一口,超多肉汁流出來,不過羊肉味太勁~





炒鱔糊,用來送飯拌麵,一流!!!



紅油炒手,小辣,味道一般.




排骨湯麵,是點給馬騮們吃的.


上海粗炒,拌豆板醬吃,正!!!

在等吃的時候,當然是拍拍照~


肚子在打鼓的家鳴哥哥.





在炫耀的家言妹妹.
事緣妹妹看到奶奶的手表,一見鍾情~
因為手錶是妹妹喜愛的粉紅色,錶滿閃石,又可發光.



妹妹簡直對這只手錶愛不惜手呀 ~
不過,當餸菜上桌後,妹妹便掛著吃,忘記了手錶的事~





家鳴哥哥與姑媽~


姑丈與剛證實懷孕了的姑姐.
我就來要當舅母啦~




妹妹這張相像不耐煩似的,
接著就扮起鬼臉來.



好驚嚇呀 !!!

吃過主菜, 就到吃甜品的時候~


高力豆沙~正呀 !!


馬騮們都吃得津津有味~



一家人就這樣邊吃邊談,嘻嘻哈哈的歡渡了一晚.




10 則留言:

  1. 比妹妹張鬼臉相.....嚇到.....=_=''

    回覆刪除
  2. ED MAMA,
    你地做節好特別呀!去食上海菜~
    我做兩頭住家,
    一餐係婆婆度食,去了酒樓; 另一餐係奶奶煮,老公的婆婆公公&舅父一家來我家食,好熱鬧呀!我可以同表妹仔玩~ 表妹仔就勁中意我D鬆鬆熊,玩到成床都係呀!HAHAHAAAAA

    回覆刪除
  3. 你個BLOG整到D雪飄落黎,好有聖誕FEEL呀!I like it!!!>O<

    回覆刪除
  4. 點解冇你C6同奶奶&你的相既?MISS U~

    回覆刪除
  5. 我娘家琴晚都吃了,響屋企大家嘻嘻哈哈食得飽飽...
    今日正日同包包家人食.......

    回覆刪除
  6. daidai,

    妹妹成日都扮鬼臉的~
    我地成日都話佢,
    拉得多塊面皮會有皺紋的~

    回覆刪除
  7. daidai,

    今年係因為懶得煮先出街食,
    冇話特別要去吃上海菜的.
    往年都係在家煮食 或買盤菜食的~
    不過,只要一家人坐在一起吃.
    開開心心的都是一樣哦~

    回覆刪除
  8. daidai,

    都係因你所致的.
    我看到你家有很多得意的掛件,
    於是 click入去睇,
    搵下搵下就搵到有 snow effect 這個功能啦~
    原來網上有好多呢 d 佈置 blog的 funtion 的~

    回覆刪除
  9. daidai,

    冇 我 c6,係因為那晚c6要 上班,
    冇份去食~
    冇我和奶奶的相是因為我地掛著吃lor.....

    回覆刪除
  10. 果醬,

    你地幾好,一過節就可吃多餐啦~

    回覆刪除