2009年12月10日 星期四

Easy hand made 你也做得到~

自從我把自己的手作在 blog 裡發表後,


有很多人都問我, 包包是否都很難做的.


答案其實是:不難哦~


最重要的是自己真心喜歡做針線活兒的工作.


擔心手工不細緻? 不打緊,我的第一件制成品都不太見得人.


多做多熟, 手工自然愈做愈細緻, 所謂熟能生巧哦~


若果你真 的對手作有興趣,


今天我就在這裡和你分享一個任何人都“做得到”的包包.


想“做得好”便要自己多參考手作書啦~


想學做包包,但不知要從何入手,


市面上有一些 “拼布材料包”可供初學者嘗試.


這些拼布材料包大都包含弄包包的足夠布布+鋪綿+紙樣教學.


只要自備針和線,依照紙上所教的步驟,就便能做出屬於自己的包包.



今天,就為大家試範這一個拼布材料包 : 俄羅斯娃娃手握包.









材料包包括的材料:





有教學紙樣 :




布布和鋪綿:




首先, 把內布和鋪綿依紙樣剪好.








接著, 把表 布縫合和依紙樣剪好.









然後, 把 表布–>鋪綿–>裡布 排好.






在兩旁各縫上一道線固定好.










跟著, 為包包用布條滾邊.










將內袋向外翻固定.





袋口縫上磁扣.






完成~






手握包可以載錢幣, 紙幣, 八達通,又或各會員咭,隨你喜歡~









不用 2小時,便可完成的一個小包包,

都想做一個嗎 ?





13 則留言:

  1. 好靚呀~ 俄羅斯娃娃的布很可愛!是粉紅色啊~~~
    ed mama,
    我想自己整個
    但成日都好忙....
    還有很多書未看...
    睡眠不足...
    可否給我一天48小時?

    回覆刪除
  2. 靚太,
    我都唔係做得好好的,
    做得多自然會好 ga la~

    回覆刪除
  3. daidai,

    我都想 一天有48小時,
    又或人類進展到不用睡覺就好啦~

    回覆刪除
  4. ed,
    如果唔睡,但又可以保持年輕不衰老更加好了!
    我看了michelle的blog,我不知她一同在啊!
    不知那個是她???
    因為都有10幾人架!沒有一一認識~

    回覆刪除
  5. 2小時!!!!俾我起碼整一日, 仲要係唔靚果隻! spotlight close down sale, 有無去睇下呀?

    回覆刪除
  6. daidai,

    唉~
    就算我每日訓足8-10個鐘,
    我還是覺得自己一日一日在 衰老~(汗~)

    回覆刪除
  7. Rebecca,

    之前有網友報過料下,
    但,d 野一d 都唔平下 wo,
    而且, spotlight 離我家好遠呀 .....

    回覆刪除
  8. 我剛去過,其實spotlight無乜點減價,8折咗都覺得貴。
    手工包在哪處買,貴麼?

    回覆刪除
  9. lovebeauty,

    spotlight d 野真係貴好多呀 ~
    材料包是在 拍賣網搵的,

    價錢當然一點也不便宜啦~

    回覆刪除
  10. 我無天份,又無心機
    所以手作o野,無我份,
    所以話lovebeauty & e.d.mama好犀利囉!
    得個"恨"字, 流晒口水啦!

    回覆刪除
  11. 好靚丫
    ED 媽媽好賢淑 hehe
    很難想像妳束短髮

    回覆刪除
  12. ed ........
    好靚呀,我又心思思喇,
    你send 個網俾我吖....^^

    回覆刪除