2010年12月31日 星期五

回顧過去的2010年~


轉眼間又來 到 2010年的最後一天啦~

點解時間過得咁快 既 ????

在 這一年究竟發生過 d 咩特別事情呢 ???

人愈大, 記性愈差, 還是 看回之前的 博文~

就以最近的事情慢慢回憶一下 :

1) 最近的大事, 莫過於 Didi & 大大 的 婚禮,

終於都可以親眼目睹他們的註冊結合.


2) 我的 姪女Summer + Daidai 的 囝囝 的誕生.

Summer 和 皮皮仔在 眾人的期盼下 出世啦~

眼看著 兩位 媽媽 由懷孕 ---> 大肚 ---> 分娩 ,

真的驚訝時間過得飛快~

3) 今年開展了自己的手作生涯.

也嘗試把手作品放上 網售賣.

雖然一切都只是起步階段,

但有 你們的支持,

我仍然是有[賺] 的!!!!!!!!!

4) 今年 共參與了 6個 聚會,

其中一次是 首次與 某個 網站

認識到一班因有共同偶像而熟稔的網友而發起的 gathering~

我們自稱為 [鰻魚]~哈哈哈哈~

大家都是愛[張根碩]的[鰻魚友]哦~

另外的 5次聚會, 當然是和一班 bloggers 姊妹 的相聚啦~

黎緊新的一年,

新的一天, 我們一班 bloggers 又將會相聚,

期待哦~

至於家裡的 2隻馬騮,

依然是繼續把屋子攪得反轉再反轉~OMG!!!

家言妹妹開始愛上繪畫,

每完成一幅作品, 便把大作張貼於 門上.

問她為什麼要這樣做,

她就答我是為了給Daddy 看哦~





連鞋櫃也不放過~


昨天, 妹妹又有傑作啦~


係唔係畫得好令令呢~
可是, 她畫錯地方啦~




竟然選擇將大門當畫紙,
當我發現時已經太遲了~
丈夫回來看到,
竟然說 : [好靚 wo~妹妹好叻 wo~]
一點想要我除掉的意欲也沒有,
好一個 爸爸 哦~

7 則留言:

  1. 我以為.....畫O係牆上,點知,畫O係門上!笑爆!!!!媽媽你有冇因為爸爸果句激到嘔血?
    我中意紅色BLOG,好WARM呀!
    我都覺得時間過得好快呀~~~~
    HAPPY NEW YEAR!!!

    回覆刪除
  2. 沒有 嘔血....只覺好笑~
    不過, 我認為就算我 清除晒 d 畫,
    妹妹係會再 次 展示佢既畫功在 門上~

    回覆刪除
  3. 講真,妹妹真係畫得幾靚,佢識得運用咁多隻顏色真係好叻女呀!

    回覆刪除
  4. Daidai,
    今日 , Daddy 問妹妹,
    做咩冇畫彩虹 ,
    有 下雨 +太陽,
    應該有彩虹.
    So, 今天,
    妹妹又為幅大門傑作,
    加添左道彩虹 和 其他.......囧

    回覆刪除
  5. 妹好將來是一個晝家........

    Happy New Year.......^^

    回覆刪除
  6. mama, 見到我同大大係你回憶中, 我都好感動哩!!! 多謝呀!!!

    回覆刪除
  7. 其實我來看錫錫的 呵呵呵

    回覆刪除