2011年1月4日 星期二

2011年元旦聚會~

新的一年,新的一天,

又和一班姊妹相聚~

仲記得去年的元旦聚會,

就仿如上個月發生的事情般歷歷在目.

今次, 仍然是老地方 Pokka cafe~




8大2小,

今次我們仍然吱吱喳喳在談天說地,

不過,我們是很淑女的哦~ ^v^





多謝靜斯從廣州來HK 與我們聚會~
又感謝 圓圓給大家的禮物,

仲有 Reddy 送的小包包~
你估我選哪一個 ?


下次聚會再見啦~










6 則留言:

  1. 全部都是 眼影和唇膏~
    我只選 1-2 款,
    不太合我~

    回覆刪除
  2. 哇........
    好多禮物喎..........^^
    雖然我未能出席,但係見到你地咁開心,
    我都好開心呀.........
    下次聚會響幾時呀....??
    i miss u so much......><

    回覆刪除
  3. jAM,

    應該係農曆年呀 !!!
    你今次一定要到呀 !!!!><

    回覆刪除
  4. 係呀!!!JAM你一定要到呀^_____^

    回覆刪除