2011年1月5日 星期三

2011年 香港Disneyland 之旅~

對上一次去 香港 Disneyland 是 2005年,

已經相隔5年之久了~

今次是我們第 2次去 香港 Disneyland 了~



我們選擇在假期的最後一天 1月2 日去Disneyland~


遊客數量比我預期中還要多 ~ =_="
不過, 比2005年0個年去少 ga la~ 囧


這天, 天陰陰的, 風很大,很冷哦~
5年前, 我們也是選擇在 聖誕假期去,
當年還未有家言妹妹,
帶著只有 3歲的家鳴哥哥.



同一棵聖誕樹下, 同一個人,
家鳴哥哥樣子大個了很多哦~(真令媽媽感慨~)




家言妹妹第一次來 Disneyland,
唔知係唔係興奮得滯,
拍照時毫無表情,
一味嚷著要我快快帶她去玩機動遊戲~
我地 率先 去 巴斯光年處 拎左 Fast Pass先,
跟住就去排隊玩 [弛車天地]~


YEAH~
有得 揸車車~




超 Happy 哦~
其實, 控制架車的前進速度,
是在我 腳下~ hohohoho............



揸完車車,
又夠鐘趕去玩 巴斯光年星際歷險~
個個都搏命 在 射射射,
我就起勢咁映映映.......
下一站,
去 小小世界.
個小小世界一d 都唔小,
大到......我好想話快d坐完架船, 快 d 鬆人,
好悶呀 !!!

跟住,
我地去玩 妹妹想玩好耐既旋轉杯~
5年前, 只得 家鳴哥哥和我們在 轉~

今年, 有 妹妹陪伴一起轉啦~


雖然家鳴哥哥依然害怕我們轉得太瘋狂,
但你看他仍然玩到笑晒口~
下站過隔離玩 小飛象~
哥哥 起初唔肯玩 ga, 因為佢怕高呀 ~
後來在 我們硬拉扯下勉強去玩,
呢張笑得咁輕鬆,
係攝於未玩之前~

我同哥哥 坐一隻小飛象,
當小飛象起飛後,
我就好自然拉高控制器使小飛象向上飛,
不過, 膽小的 哥哥 就極力反抗, 不許我向上.
哈哈哈, 哥哥 又點 鬥得過我呀 ,
最後, 小飛象一直都[高高在上],
嚇得哥哥 嘩嘩叫, 而我就哈哈大笑, (真係好衰呀我~)
仲有,
一定唔會漏左去 坐 森林河流之旅~

仲記得 , 上次玩呢個,
足足等成 2個鐘,
今次唔駛 30mins 就上到船啦~
不過, 船上個導遊哥哥 d Gap 好爛lor~
唔夠專業呢~營造唔到個氣氛~


玩下玩下,
話咁快就天黑啦~
入夜後的 Disneyland ,
當燈飾就起後靚好多呢~
架旋轉木馬最靚,
好浪漫哦~
當晚8點便有 煙火匯演,
我們未到 7點半就已經去霸定位啦~
坐正睡公主城堡面前呀~(係坐0係地上)
一到 8點,
開始放煙花啦~

d 煙花真係好靚呀 !!!!

我見到身邊的 情侶都忍不住擁吻起來,

好浪漫呢~

今次是我 第3次在 現場看煙花,

仲記得第一次是在 添馬艦 的嘉年華上看的大年初二煙花匯演~

另外 2次, 就係在 Disneyland 看的~

不知道下一次會在 何時重臨此地呢 ?

Disneylad I will be back ~~~

要 等我哦~

1 則留言:

  1. WAAAAAAAA好好玩呀! 去親迪迪尼都好開心,我又想起跟愛人去的情景了!下次去應該是等皮皮長大時了~
    家鳴真的長大了很多,3歲的他很可愛,大了的他踏實多了,很有哥哥風範,但為什麼怕高呢?男孩子真膽小咧......

    回覆刪除