2010年12月4日 星期六

Hello Kitty 英倫之旅 @ 朗豪坊~

Hello Kitty 是家言妹妹的 至愛呀 ~

所以一知道朗豪坊有Hello Kitty 的 聖誕佈置,

便攜帶著妹妹去拍照~



離遠便看到 大笨鐘啦~


興 Hello Kitty 御林軍映張相先~





還有 Hello Kitty 倫敦巴士~







好大的一個 Hello Kitty 紅郵箱呀 !!


一身粉紅色打扮的 Hello Kitty, 妹妹 is loving it !!!!!!!!!


站在 2 隻巨大的 Hello Kitty & Mr. Daniel 中間,
家言妹妹顯得好細小哦~


好觸目耀眼的 摩天輪呀 !!!!!!!!



還有城堡~

估下呢舊係咩黎 既 ????

其實,.......
我都唔知係咩黎,
只係知道有隻 Hello Kitty 藏身於此,
只要我地 拍一拍 手掌,
佢就會"轉"出黎~


最後, 我地連地上的 Hello Kitty 燈影都唔放過~^V^



仲未去同 Hello Kitty 拍照既 朋友, 要快 d 去啦~
自問覺得 在 晚上去 看Hello Kitty 會比較漂亮~
當然, 人流會多很多啦~


















10 則留言:

  1. 太多人喇......
    唔去喇.......><

    回覆刪除
  2. 我是日間去, 所以無咁靚。

    回覆刪除
  3. 我重未去探我呢位老朋友 

    回覆刪除
  4. 嘩! 朗豪坊今年咁靚o既! 肯定勁爆多人, 想帶 pok pok 去, 又怕太多人!

    回覆刪除
  5. 我個日經過都見到
    但勁多人囉

    回覆刪除
  6. 果醬,
    尖沙咀都有好多人呀 ~~

    回覆刪除
  7. Sophia,
    eeee....
    你用 呢個 名留言既....

    回覆刪除
  8. Reddy,

    你好似考完試,
    應該好得閒,
    快 d 同 老公映下 相啦~

    回覆刪除
  9. Natalie,
    好開 心你黎探我呀 !!!!!!!>B<
    我諗 pok pok 一定會好 like 的~
    如果怕 夜晚去 人多,
    改日頭去 看看啦~
    難得今年朗朗坊佈置得咁令~
    其實, 我 0個晚去 都有好多人,
    只係我地厚臉皮攝位+打尖+爬頭映相~
    hahahahah............

    回覆刪除
  10. didi,

    碩碩黎 hk 0個 日咪仲多人,
    你咪一樣同 大大 映到佢既相 ~
    hahahha...........

    回覆刪除