2010年12月15日 星期三

送禮既同時,不妨做善事~

昨天早上才剛看過 Blog 友 Rebecca update 有關

Watsons 與保良局合作舉行[屈臣氏關愛保良局慈善籌款行動]的慈善熊,

同日傍晚便收到 Watsons 公關小姐速遞過來的 慈善熊啦~




熊熊好可愛哦~

有 成 10吋高,

毛毛超軟哦~




估不到今年收到既第一份聖誕禮物


是由 Watsons 送出的~

好窩心哦~(熱淚中......)




感謝 Watsons !!!!!!!!!!



想擁有 ?

只要到任何一間屈臣氏以慈善價HK$39.9,

便可帶一隻慈善熊回家啦 ~


家言妹妹超 Like 呀 !!!!!!!!!

當然仲有座檯月曆,

月曆像一本硬皮書,

質素真的 Good Good Good !!!!!!





細心的看,還發現月曆裡附有 一些 現金卷,


嘩~


這張是買 Loreal 產品 滿 $200, 即可減 $50, 正 !!!!!!!!!!





慈善月曆仲抵,

只需 HK$ 9.9, 剩係上面張 coupon 都抵返晒啦~

唔記得講,

屈臣氏將於售出的每隻慈善熊或每個月曆收益中,

捐出$5予保良局,藉此支持本地慈善工作。

在今個聖誕, 不如就買黎送俾朋友或自己作禮物,

送禮既同時又可做善事,

何樂而不為 ?!







6 則留言:

  1. 我都岩岩收到!好surprise

    回覆刪除
  2. 真係好有意義 等我都去參與下先 

    回覆刪除
  3. arrrrrrrrrrrrr 我收唔到既? 點解? 會不會寄了去我OFFICE??? PR事前有沒有通知??

    回覆刪除
  4. Daidai,

    pr 姐姐 事前沒布 通知過的,
    是 速遞工司 打 TEL 給我,
    送到我 home 的~

    回覆刪除