2010年12月23日 星期四

冬比年大~

好幾天都沒有開電腦,

因為要忙著昨天的 冬至飯哦~

大家的冬至過得怎麼樣呀 ??

我就與奶奶為了弄冬至的晚飯,

足足弄了 2天哦~




就是這個DIY盆菜,

把我們的 時間都奉獻上~

弄盆菜的 idea 是奶奶想出來的.

起初我是抱定輸數,

認為 奶奶是弄不出來的(因為奶奶的廚藝 麻麻....=_=")

怎料, 最後弄得 似模似樣, 值得一讚哦~ !!!

自家盆菜一點也不遜色,

有 鮑魚 + 花菇 + 魚蛋 + 蓮藕炆豬肉 + 芋頭 + 枝竹 + 蘿蔔..........

實在有 太多材料啦, 數唔晒呀 !!!!

另外, 有 自己煲既 花膠湯, 蒸花蟹, 炒花甲, 白切雞.........

真係好豐富哦 ~~~~~~~

食 完晚飯,

我們還有 蛋糕作甜品~

因為冬至的第二天, (即是今天)

就是 馬騮的 舅婆生日,



有蛋糕吃,

馬騮最開心~






中國人說 : [ 冬大過年],
其實, 我話, 不用等過時過節,
只要一家人開開心心聚首一堂,
吃的就算不是 珍饈 百味,
依然也吃得窩心~ ^v^



4 則留言:

  1. 嘩! 自己整盆菜, 真係超勁!!
    家人能夠聚首係最重要, 食乜同埋幾時食都唔重要~
    Happy boxing day!

    回覆刪除
  2. pok ma,

    大家咁話~
    人愈大,
    愈覺得沒有什麼比大家人開開心心坐埋一齊,
    吃餐飯咁珍貴啦~

    回覆刪除
  3. 我娘家同99家都提早做左冬,
    所以冬至果日,
    c6要返工只係一個平平靜靜的在家..........^^

    自家盆菜.....好勁呀.....
    仲好好味咁........
    下次整俾我食........^^

    回覆刪除
  4. 我自己唔得 ga~
    要 我 奶奶出馬才行~

    回覆刪除