2010年12月10日 星期五

~送給自己的聖誕禮物~

又到聖誕, 又到聖誕,

lalalalala................

我最愛就係聖誕節,

因為又有藉口買禮物送俾自己 hahaha...........

今年我就小小地買左盒粉底咁多啦~呵呵呵~~~

登登登登......



就係 Shiseido MAQuillAGE 新出既

Moisture finish powdery uv ex 全日保濕防晒粉底 EX.

Refill HK$270
Case HK$ 85



個粉盒係唔係好令呢 ?

好大程度上, 我就係被佢個令令 case吸引而買的~

真係令到愛不惜手呀 !!!!!!!!!!!!



平日甚少化妝的我,
買化妝品只會貴精不貴多,
一係唔買, 一買既質素一定要有返咁上下~
Maquillage 呢隻粉底塗上面好透, 好薄, 好貼面.
唔會話塗左會白左一層咁, 好似戴左塊 面具.
雖然佢又貼又薄, 但遮暇程度都唔差,
面上明顯的毛孔和暗瘡印都 cover 得到,
當然,我那0個 d 咁粗大既毛孔就唔能夠完全 cover 到,
起碼都能夠做到冇咁顯 眼先啦~
最重要係唔會塗到面上起晒乾紋, 脫皮,
保濕度不錯~
讚呀 !!!!!!!!
你今年又買左 d 咩送俾自己呀 ?

8 則留言:

  1. 我都好想出去買下野呀~~~~~~

    回覆刪除
  2. daidai,
    見到你上黎留言就好啦~
    你都坐完月,
    可以出下街啦~
    不過, 我諗你會放唔低b 囝,
    really ?!

    回覆刪除
  3. 媽媽;最近錫錫有套新劇(瑪麗外宿中) 好正嫁!快快去睇!

    回覆刪除
  4. kYOKO,

    我當然冇放過啦~,
    一早就知啦~
    一早就在 PPS到睇紮~
    不過, 我地班 鰻魚友一至認為[瑪麗]好悶哦~
    如果唔係有 碩碩份,
    一定唔會睇 lor~

    回覆刪除
  5. oh~~i cc
    不過,我都有聽過好多係韓國個邊呢...都話,呢套劇不太受歡迎啵~~

    不過,我覺得都OK呀~~中間個邊錫錫仲要超超搞笑添XD
    好鐘意佢喲~~我而家成日都同我個同事係咁"研究"(笑)
    但係呢...追到EP10~11老實說有D悶場!

    回覆刪除
  6. Kyoko,
    何上有 d 悶呀 ,
    直情悶到我唔想睇呀~,
    同埋真係接受唔到 碩碩要同 0個位 女主角親熱,
    睇到眼火爆呀!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 個case 又真係幾靚既 個幾粒石係米立體呢 
    我忍唔住手買左 Za  ^^

    前日去左敗家 因為要用埋d積分 

    上次個香檳mask 好唔好用 ? 

    回覆刪除