2010年1月19日 星期二

~*~花開啦~*~

還記得我上次說過我家的那盆風信子嗎 ?







現在,已經開花啦~


我答應過 Anna要更新風信子開花的相給她看的.







很漂亮的花呢~


可是…….為什麼不是紫色的風信子花呢 ????












風信子的花香,

像糖果般, 甜甜的,很誘人~

Anna, 希望你喜歡這些花相~


同場加映:~*~新盆栽~*~





~*~鬱金香~*~


用泥種的鬱金香,很少見呢~

忍不住買了回家~





不知可以放多久呢~ ??



8 則留言:

  1. 風信子好靚呢, 唔知難唔難種呢? 我都想買番盤種呢!

    回覆刪除
  2. 靚太,

    超易種,
    就是由得它自生自滅啦~
    哈哈哈.....
    其實,只要將它擺在有陽光的地方,
    2-3日灑少少水在泥土便行啦~

    回覆刪除
  3. 好靚W0~~~我唔敢種花。我種咩死咩,養咩死咩,之前連種仙人掌,都可以俾我種死。= ="幸好家中2犬,不是我養,逃過一劫。XD哈哈

    回覆刪除
  4. 2隻花都好靚呀~
    ed mama屋企好有生氣
    一定全家都很幸福快樂的!
    >3<

    回覆刪除
  5. e.d.mama,
    好得呀妳!
    種咁多植物都開花, 好羨慕!

    回覆刪除
  6. 我昨日係宜家見到, 即刻買咗回家呢!

    回覆刪除