2010年1月28日 星期四

~*~媽媽廚房第五回~*~

很久沒見的E.D.媽媽廚房返來啦~呵呵~

自上次一班姊妹來我家吃晚飯後,

很多姊妹都讚其中的一道菜[蒜香豬排]好味

今天一於在此和大家分享怎樣煮這道菜.

首先,在買材料方面,要有新鮮的豬排.

而豬排的種類都有好幾種,

要吃不硬身的豬排就要向賣豬肉的說明要[枚頭豬排].

通常 $20 便有 3-4塊大大塊的枚頭豬排.



豬排買回來後,要洗乾淨.

然後用刀背把豬排啄平.

啄好的豬排便會變得較為大塊,

這個時候便可以把豬排一開二或三塊.

跟著,是醃豬排了.

一定要跟著步驟下調味料:

生抽 —> 老抽 —>糖 —>雞蛋一隻.(雞蛋好重要, 可令豬排變得更鬆更滑.)

記著:千萬不要下鹽醃豬排,因為會令肉質變得又乾又硬.


把醃好的豬排放入雪櫃內,
至少醃一天,”醃過夜”的豬排更入味.
***************************************************************
在臨煎豬排前,
先燒滾油鍋, 將豬排拍上栗粉.
先用大火煎一煎豬排的兩面,藉以把肉汁封住在豬排裡.
然後用細火慢慢煎熟豬排, 把豬排煎得金黃色便可上碟備用.



***************************************************************
把豬排上碟後,
再下油把切碎好的蒜蓉爆香,





爆到蒜蓉變成金黃色後, 便把豬排回鍋,
開大火快手與蒜蓉炒勻.
最後,撒下椒鹽,



炒多兩炒便可上碟.





一味香噴噴,又鬆滑又好味的香蒜豬排完成~
想挑戰自己的,不妨自己煮來看看.





9 則留言:

  1. 流口水x2!

    要吃不硬身的豬排就要向賣豬肉的說明要[枚頭豬排].<-----我一直都以為硬唔硬身係煮既問題, 有時跟阿媽去買餸, 見佢叫梅頭豬肉,我以為係"牌子/產地"黎o架....

    回覆刪除
  2. 我媽媽都係買"枚頭豬排",
    但佢張所有肥的部份切去,
    重要煎得好))))))熟,
    所以變左樹皮o羅。

    回覆刪除
  3. Rebecca,

    "見佢叫梅頭豬肉,我以為係"牌子/產地"黎o架...."
    哈哈....
    確有個牌子叫"梅林牌"wo~

    回覆刪除
  4. rebecca,

    另外,
    "枚頭"除了分豬排外,
    平時阿媽都會買"枚頭豬肉"來蒸.
    有攪碎來蒸肉餅,
    有切到一片片來蒸.

    回覆刪除
  5. Chloe,

    其實,
    我都會切左d肥膏先的.

    你有冇同伯母反映過d 豬排好硬呀 ????

    回覆刪除
  6. 色香味齐全。我只看到色 @.@

    回覆刪除
  7. 好正呀! 我又想試o下整!!

    回覆刪除
  8. POK MA,
    試下啦~
    成功既話,
    包 pok ba 大讚你呀 !!!!!

    回覆刪除