2010年5月31日 星期一

久違了的傻女~

終於都有相機啦~

可以映餐飽啦~

Thank you 馬騮們的姑媽+姑姐 送出這部 二手相機~

很久都沒有為馬騮們拍照,

大家想念馬騮們嗎 ?

好啦好啦~

就從家言妹妹開始~

~傻女出場~



這一分鐘正在 嘻嘻哈哈 大笑.









攪鬼的傻女家言妹妹~






下一分鐘,
終於忍受不了 媽媽的 狂映,
傻女終於爆發,
變做喊包啦~



大大大...喊包......



雖然, 在大喊,
但媽媽仍然在不停映映映映映.............




最後,還是忍不住被媽媽弄得笑起來.



又喊又笑的傻女,
我家正正有一個.
呵呵呵呵........









11 則留言:

  1. hahah
    妹妹想點呀
    這個丫媽仲搞笑

    回覆刪除
  2. 無論喊定笑,
    家言妹妹都好可愛呀!

    回覆刪除
  3. Chloe,

    妹妹發脾四時最最最不可愛~

    回覆刪除
  4. ED Ma:我在A blog search唔到你呀! :(

    回覆刪除
  5. lovebeauty,

    你唔好 嚇我呀 ~
    我而家 登入到 Ablog ga la~

    回覆刪除
  6. 好野又有相睇喇.....
    妹妹真係好可愛.....

    回覆刪除
  7. 呵呵 又喊又笑 !
    我趕緊功課 呢兩個禮拜要返學
    忙完就要買野慰勞自己
    我想要抱抱袋 紅色個個 暫定 hehe

    回覆刪除
  8. 果醬,

    真係好啦~
    我又可以重投拍照的懷抱中~

    回覆刪除
  9. reddy,

    好呀 ~
    hold 俾你~
    咁 心型口金包你仲要唔要呀 ?

    回覆刪除