2010年5月19日 星期三

~生日月~

每到 5 月,

我就超開心期待.

因為, 5 月是我的生 日月,

看我叫 May 就知道啦~hahahah................

而且, 我有很多位 家人和朋友也是 5 月生日的呢~

既然有多位 壽星公/女,

一於去 吃 自助餐, 慶祝一番~



看得出我們在那一間酒店吃自助餐嗎?













每次來這兒,
必吃她家的疏乎里~


饞嘴的馬騮們,
當然最最最...愛吃 自助餐啦~





看 看家言妹妹的連環吃相 ~^v^










除了 吃的,
上星期和一班好姊姊聚會,
大家都送了我喜愛的生日禮物給我.
靜靜告訴你們,
我很久也沒有一次收到過咁多份生日禮物啦~
呵呵呵........
由於相機壞了的關係,
我未能把 收到的禮物相片upload 在這裡給大家看看啦~
最後,
當然要多謝各位啦~
~愛你們喲~~~


8 則留言:

  1. 你用手機影住先啦~
    生日快樂呀~

    回覆刪除
  2. 生日快樂.......
    你送俾我既生日禮物我都好鐘意,
    多謝你呀.....^^

    回覆刪除
  3. DAIDAI,

    我唔知點將手機的相放上 腦呀 ~=_=~

    回覆刪除
  4. 果醬,

    咁你記得用多 d 啦~ ^v^

    回覆刪除
  5. 妹妹的連續食相好可愛呀!
    食buffet的餐廳是不是海逸酒店呀?

    回覆刪除
  6. 妹妹食相好開懷
    我也一樣 多年沒收許多既禮物
    不過 我總會給自己買禮物 呵呵 !

    回覆刪除
  7. 我見到妹妹個樣 好想笑呀..haha

    回覆刪除