2010年5月9日 星期日

近期愛看~

幾日沒有寫 blog,

不是我又偷懶啦~

是 部 電腦 壞了,

又~相機又壞了...........

真是的.........

臨生日才東又壞,西又壞,

更可笑的是,

生日正日當天還要家裡突然停電(正值下午6:00p.m.+ c6又不在 家+_+)

這份生日禮物夠 surprise 啦 ~

沒法上網, 唯有看電視.

不得不談,近日最最最愛的一部韓劇.

如果你家有J2,又有看開的話,

應該會有留意得到的....

就是 這套 [ 原來是美男 ] 的韓劇.






該劇以偶像組合成員們的成長過程為背景,


當紅人氣樂團A.N.JELL,


公司因為擔心主唱泰京喉嚨負荷不了,因此決定新增團員高美男。


但高美男因事故暫時無法回國,


因此經紀人不得不找高美男的雙胞胎妹妹高美女Gemma頂替。


故事便圍繞這4人組成的樂團A.N.JELL.所發生的愛情故事.






朴信惠 飾 高美男/高美女(Gemma)



李弘基 飾 Jeremy




張根鍚 飾 黃泰京 (我最迷的一個!!!)





鄭龍華 飾 姜新禹


*****************************************************************************


真的很久很久也沒這樣追看一套劇集了.


著迷程度是想飛奔去買整套 dvd 回家再"煲"過.


最喜歡劇中飾演 黃泰京的 張根錫.!!!!!!!!!!!!!!


咁大個人仲迷偶像,好白痴哦!哈!


不過, 我只愛戲中張根錫飾演的黃泰京的這個角色.


真的超帥哦 !!!!!!!!!!!!!!!!


真人的張根鍚比我小 3年, 太 young 啦~


不是我杯茶, hahaha.....


不要讓 c6 知道,


他只知道我迷此劇,


卻不知我是迷帥哥啦~


還有值得一提的是 劇中的主題曲 + 插曲,


真是非常棒呢~,


大多數都是劇中演員親身演唱的,


超棒呢~
特別喜歡劇中的這二首 :

[默默無語--主唱 張根錫 ]
+
[如何是好 -- 主唱 張根銻 ]
熱烈推薦 !!!!!!!!!!!!!!
或許你會覺得他 的妝化得太濃,
又妖怪,
但我就是喜歡~
很喜歡很喜歡哦~
完全中了毒,
誰來打救我 ?
嘩哈哈..................

13 則留言:

  1. 生日快樂!
    我部腦都嗰頭近......

    回覆刪除
  2. 快d叫c6買返部相機&電腦啦~~

    回覆刪除
  3. daidai,

    電腦攪掂,
    相機有人俾,
    呵呵,
    唔駛買住~

    回覆刪除
  4. 哈哈哈
    我把你這blog給你c6..

    回覆刪除
  5. 我都有追嫁...CALVIN話我最鐘意個個,亦姐係你最迷個個.\/.我話佢好靚仔...CALVIN話,佢好"娘娘腔"/.\哼~人地不知幾靚仔~~^^

    回覆刪除
  6. Kyoko,
    嘩~!!!!!!
    Give me five !!!!!!!!!!
    我終於都搵到個志同道合既人啦~
    J2 今晚大結局呀 !!!!!!!!
    好唔捨得就咁finish 呀 ~
    我諗住買碟再 煲過呀 !!!!!!
    死啦~
    我而家日日夜夜都諗住呀 ~
    特別係 d 歌呀 ~
    成日都在腦海播歌.

    回覆刪除
  7. J2播完,我個晚已經係電腦DL完係咁煲,用左1晚時間去煲晒成套劇~~CALVIN話我顛左^^哈哈~~但,佢D歌真係好好聽嫁..

    回覆刪除
  8. kYOKO,
    一晚時間煲晒呀 ???
    你唔駛 sleep 的嗎 ???
    我真係想買碟慢愯煲呀 ~
    因為開頭都有好多 集 miss 左.

    回覆刪除
  9. kyoko,
    套戲有 出原聲大碟(ost),
    仲有 2隻咁多,
    5555.....
    唔知買唔買好呀 ~

    回覆刪除