2010年5月27日 星期四

~我那 472 個回憶~

近來很多朋友都問我,

做咩事 Amyblog 既家咁耐都冇更新.

鬼咩!!! 我都唔想 ga~

都唔知問題出0係邊度.

問 Amyblog 小編,

就話唔關佢地事,

話係我部腦有問題喎.

唉~

以下就是我和小編的 e-mai 對話.

**********************************************************************
2010年5月13日 星期四 4:11 PM

Dear 小編,

我是 Amyblog 的 Embrace Dreams,
我已經連續好多日無法登入 amyblog,
仲係要 連 打 帳號 + password 的 方格都冇顯示出黎.
點解會咁???
今早,
我改用其他的電腦上 amyblog,
竟然可以登入到.
但返到 home, 用返自己部電腦仍然登入唔到.
我 check 過自己部電腦,是沒有任何問題的.
究竟原因何在 ???
請你幫幫我吧~

Embrace Dreams


*****************************************************************************

2010年5月13日,星期四,下午4:38


Dear Embrace Dreams,

請提供你家中電腦的設定,例如網頁瀏覽器(你是用Internet Explorer / Firefox還是其他?)、電腦作業系統(Windows XP / Vista / Mac?),隨後會轉交技術人員處理。
謝謝!

Amy Blog小編

************************************************************************

2010年5月13日 星期四 下午5:11

Dear 小 編,

我的網頁瀏覽器 是Internet Explorer ,
電腦作業系統是 VXP.

Embrace Dreams


*************************************************************************

2010年5月20日 星期四 下午2:37

Dear AmyBLOG小編,

你好,
請問有關我的登入問題,
現在弄得怎樣呢 ???
點解 我仲未可以登入到的 ???

Embrace Dreams


***********************************************************************

2010年5月20日,星期四,下午3:37


Dear Embrace Dream,

想再確認一下, 你現在是否還遇到這個問題?
技術人員已在進行測試, 稍後再回覆你測試結果。

Amy Blog小編

*************************************************************************

2010年5月20日 星期四 下午4:09


Dear Amyblog小編,

我仲係登入唔到呀 !!!

Embrace Dreams


************************************************************************

2010年5月20日 星期四 下午6:54

Dear Embrace Dream,

技術人員已作多種測驗, 但網頁仍沒有發生問題, 可如常登入, 因此相信你遇到的問題與本網頁系統無關。
請試試看是否你的電腦近來曾修改任何設定, 令瀏覽時出現問題 (因你說之前登入Amy Blog沒有問題)。或向上網服務供應商查詢是否近來有任何變改。這是我們可想到的possible factors。

謝謝!

Amy Blog小編

**************************************************************************

唉................

咁而家算係點先 ????

我部腦已經剷過 ga啦~

到而家都仲係登入唔到 .

仲有,

佢地呀 ,

我唔吹佢地, 佢地可以當冇左回事,

幾日都唔覆下我既~

其實, 自從 去年的 [911恐怖襲擊]後,

很多在 Amyblog 認識的 好姊妹都相繼離開,

本來都有離去的打算.

不過, 始終都係好唔捨得.

話晒在 Amyblog 寫左 超過 3年 blog 啦~

唔係話一句離開就放低晒一切的.

更重要的是唔想俾某班人得逞呀 ~

而家, 真係唔想走都唔得啦~

呢幾日都諗過,

好唔好將那 472 篇 blog 全部都 刪除晒去呢 ?

最後, 我都冇咁做.

因為, 落唔到手呀 ~

這 472 個回憶對我來說太寶貴啦~

還是把它們留著吧.

真的想留給 馬騮們長大後的一點回憶哦~

以後,

想我的話,

就來這裡看我啦~

17 則留言:

  1. 痴線架咩,剷過部機都唔得真係佢個網有事wor,等我問下d it哥先~!
    ed, 你有冇抄返個copy呀? 佢果400幾個回憶有點危危乎呀~~~~
    佢地變態架,話cut就cut唔會通知人架!

    回覆刪除
  2. ed....
    快d copy 番果472篇啦......
    咪真係乜都冇晒........

    回覆刪除
  3. 而家最緊要係個4百幾篇留番copy,
    其他o野都係唔好理啦!

    回覆刪除
  4. 下......之前都聽你講話上唔到..無諗到,到而家都仲上唔到...我之前試過(前年年尾既事),係屋企又係上唔到..差唔多成2個幾月冇上到去..不過,都係要搵番AMY小編搞搞,佢CHECK番個IP之後先登入到/. \好煩..!雖然,上唔到成2個月..個陣SD左EMAIL俾佢地,之後佢地都算快幫我搞了..

    回覆刪除
  5. daidai,

    多謝你的來電,
    等我同 c6 講講先~
    不過,
    要等佢放假先得閒幫我攪呀 ~

    回覆刪除
  6. 果醬 + chloe,

    我唔想 續篇 save呀 ,
    又唔識一次過 save .

    回覆刪除
  7. kyoko,

    今次 小編話幫我唔到 wo~
    我都預左佢會咁講~

    回覆刪除
  8. -0-因為,呢個小編已經唔同之前幫我整既小編了...

    回覆刪除
  9. 入到來好開心
    我看完美男
    完全愛上男主角
    太可愛啦
    我仲開始看佢其他既作品呢
    原來你同我一樣瘋狂
    哈哈哈哈

    回覆刪除
  10. 即係以後在A blog都見唔到你?

    用第二部腦又上到......太奇怪,如果你有兩部腦,就可以証實對方是否block你部機。

    回覆刪除
  11. didi,

    咁你就要多來這裡和我交流一下 碩碩的情報啦~
    哈哈哈.......

    回覆刪除
  12. lovebeauty,

    我在 home 用過我 c6 部 notebook 上過 A blog,
    是完全沒有問題的.

    回覆刪除
  13. 早陣子考試不為意 ....
    那以後跟你在這裡相遇吧 ! 

    回覆刪除
  14. "久違了的傻女~"那一篇留不到言呀...... 冇左「張貼意見」個格仔...??!?!?

    回覆刪除
  15. daidai,

    係我唔記得允許回應,
    而家得啦~

    回覆刪除
  16. 我有空便常來 除非考緊試 忙到得閒死 唔得閒病
    先黎唔到睇大家 ^-^

    回覆刪除