2010年8月7日 星期六

鰻魚 Gathering @ Cafe de nail ~

2010年8月7 日,

除了是 [張根碩鰻魚養殖場] 的第一次 gathering外,

更是 我們的 顧問 Haileyma (Joyce)的生日~

在 此祝 Joyce 生日快樂~

希望你會喜歡我親手造給你的生日禮物~

入返正題啦~

在今天的 鰻魚 gathering,

好開心能夠與 一班 討論區的朋友見面呀 ~

由於我實在太緊張啦,

所以少了 說話, 希望朋友仔唔好嫌我沉悶, 以為我扮 cool 哦~




一來到 cafe , 大家都 order 食物填填肚~

跟住便開始處理我們一起摺的 星星 啦~

唔該晒 顧問 的 膠箱呀 ~


由於有 某些星星還未分類好顏色,

於是, 唯有要 小朋友們的幫手.

把星星依不同的顏色分類好~




有咁多對手,

話咁快就把星星分類好啦~

接著,

就等顧問 等人把星星放入 膠箱裡.





由於, Suki 今日 病左, 無法出席,
由她負責摺的 星星便暫時未能放入 膠箱裡,
所以 頂層還留有 少量空位哦~



不過, 為了拍照,
顧問還是 貼上 絲帶與花球,
做做樣子, 拍靚照~
一層一層不同顏色的星星,
由我們這班鰻魚親手摺的,
包含著我們對碩碩的愛哦~~
Kuen Suk,
~ You are the Shining Star in our heart~
唔該晒顧問買的 花球和絲帶~




這一堆就是我們為 碩碩預備的 生日禮物~


除了一大箱星星,
還有 assessories~
最右下面的 黑色閃石介指是我負責買的呢~~~



這條 scarf 不錯,
等我又去買一條來用先~ hahaha.....



這一大堆衫,
也是給 碩碩的呢~
除了面頭那件猿人T-shirt 是 Himlokma 負責買的外,
下面那一堆又是小妹負責~
有咁多件衫,
只要 碩碩是但穿著一件,
我們一班鰻魚都會開心死呀 !!!!

我們一班女人在 忙著打點碩碩的生日禮物,
而小朋友們幸好有 cafe 裡的 姐姐幫手看照著~
真的 thank you 晒哦~~~~~~~~~


最後,
當然來一張 鰻魚大合照啦~
一共 9位鰻魚,
分別是 : Haileyma(Joyce), Tracy, ED MA(我),
Akina, Lemontea,Himlokma(Janus), Helen, Patty, Sixlau.
真對不起, 有冇人可以 再講多一次 邊位打邊位 呀 ?!





由於 Book 場最低消費是 $1500,
我們9個女人, 5位小朋友真的吃不到 這個 價.
最後, 唯有 出 動 15支 維他命水填數~

我 立左 3支走人,
紅色的是 火龍果味, 綠色的是 綠茶味.
我剛開了綠茶味的一支來喝,
不過, 味道不吸引我, 被 2隻馬騮 喝光了~


還有這支 香薰噴霧~
是 碩碩用過的 呢~
唔該晒 Tracy 幫我們訂購~

最後,
再一次感謝各位鰻魚出席今天的 聚會哦~
希望下一次 聚會能夠再見到大家,
以及能有更多鰻魚出席我們的 聚會~
See u ~ All Cri ~







10 則留言:

  1. ED MAMA,你好勁呀!!!!!!!!!搞鰻聚會,地方一定是你提意啦~!!!! GOOD!!!!!
    好多雙馬騮呀~~~`KAKAKAKAKAKAAAA
    咁最後點送比STAR呀???

    回覆刪除
  2. DAIDAI,

    係另一位(Joyce) 發起 聚會ga~
    不過, 佢地問到 我 有咩地方,
    我緊係話 Pokka cafe + Cafe de nail~

    郵寄空運去泡菜國呀 !!!
    淨係我 堆衫都唔野少 ga~
    我諗郵費都好貴啦~

    回覆刪除
  3. ED MAMA,

    郵費都好貴下喎, 如果要再夾錢, 就要出聲喇~~
    我都好高興認識到大家, 第一次見面難免有 d coolcool 地, 我期待以後的聚會又可以見到大家 ^_^

    回覆刪除
  4. ED MAMA,

    郵費都好貴下喎, 如果要再夾錢, 就要出聲喇~~
    我都好高興認識到大家, 第一次見面難免有 d coolcool 地, 我期待以後的聚會又可以見到大家 ^_^

    回覆刪除
  5. haha,又Cafe de nail!! 不過嗰度真係個聚會好地方!
    其實什麼是鰻魚??

    回覆刪除
  6. Akina,
    郵費要 問 返 Joyce 先知啦~
    由佢負責,
    唔夠佢實會開聲ga la~

    回覆刪除
  7. vava,

    鰻魚 = 張根碩的 粉絲~
    因為張根碩好鍾意食鰻魚,所以叫佢既Fans做鰻魚...
    至於養殖場...
    咪就係我地呢d鰻魚,
    每日要靠張根碩主人既魚餌(張生在官網的留言)維生,
    比佢養到肥肥白白囉~

    回覆刪除
  8. Hello, i am soso1227 from BK. I am so sorry for not be able to come to the gathering. Hope i can come next time.

    回覆刪除
  9. soso,
    唔緊要 啦~
    下次再 見 你~

    回覆刪除