2010年8月25日 星期三

希望在明天~

這幾天,

都被 菲律賓的流血事件影響了情緒,

每次一看到相關的報導都忍不住哭了又哭,

眼淚總是不受控制流了又流,

自問真的太眼淺啦~

我這一個旁觀者都這麼難受,

可想而之受難者的家屬是多麼難過~

不過, 正如藝人杜汶澤所說 :

[ 不幸事件已經發生了, 都知大家好憤怒,

但都有好多值得去敬佩......大家要少 d 抱怨,

唔好令在生既有太多負面的情緒.]

對哦~

路還是要繼續走, 還是把氣力留來好好支持在生的人吧~

****************************************************

昨天,

與 Blog 友 Reddy 相聚,

差不多有 成 10個月沒和 Reddy 相見,

得知她最近考完試,

於是便相約她去吃 tea~

有得吃 2隻馬騮最高興~







看馬騮們吃得多滋味~
我和 Reddy 當然要來張合照~



聚會地點,
當然是 Pokka cafe,
因為好掛住那裡的甜品.

香蕉凍餅,~呵呵~是圓圓的 至愛~


咖啡凍餅是我至愛~



這個藍莓新地是 Reddy 點的~




哈哈~~~
當然唔少得家鳴哥哥至愛的 芒果雪山啦~


你看哥哥樣子多開心~
***************************************************
當心情不好的時候,
吃吃甜品確是可以緩和情緒,
希望大家都要打起精神,
努力向前,
希望在明天~









7 則留言:

  1. 希望有關人士繼續努力面對明天。

    回覆刪除
  2. 我都想見reddy,太耐冇見了,有10個月這麼久嗎?
    看見那流血事件的,心情很低落
    rip

    回覆刪除
  3. 果日一早就睇住件事,
    完全冇諗過個結果會係咁,
    晚上七點幾一開電視睇到果一下,
    開槍......心中不停叫唔好......
    跟住......我哭了.....
    一路睇一路講我接受唔到,
    終於有人被救出來,心中不斷話多一個再多一個...
    最後,冇人喇.......
    果一下心好痛........
    連續兩日為他們穿上素服,
    希望他們一路好走.....
    R.I.P.

    回覆刪除
  4. LOVEBEAUTY,

    要給時間讓他們沖淡一齊~

    回覆刪除
  5. daidai,

    大肚婆不宜太激動,
    小心影響胎兒~
    我同 Reddy 昨天都有 談到你,
    特登 映 d 甜品 相給你看的~

    回覆刪除
  6. 果醬,

    我日頭看到單新聞,
    都好震驚~
    但諗住 得一位槍手, 又係當過police 既,
    應該唔會太嚴重既.
    點 知當我食 完 dinner 看 電視,
    先知道咁大件事,
    第2朝再看新聞,
    知道有8個死左,
    再 看到 梁太講0個一段說話,
    我終於忍不住喊左出黎~
    今早看報紙又喊~

    回覆刪除