2010年8月17日 星期二

滿月的小寶寶~






我那位姪女Summer bb終於都滿一個月大啦~

在剛過去的週末,

家人為 Summer bb 辦了一場滿月宴~



Summer bb 比初出生時, 胖了許多呢 ~

真的好可愛哦~
就算場面有多熱鬧嘈吵,
Summer bb 整晚都在 睡覺的.
最後我忍不住,
專登弄醒 Summer bb 來張合照~

呵呵呵~~~~
Summer bb 你連哭泣都這麼可愛的呢 ~

4 則留言:

  1. 呢個問題,
    家鳴哥哥 + 家言妹妹都有問過我~
    而我既 answer is :
    發左達既話,
    一定會!!!!!!!!!!!!!!
    呵呵呵呵~~~~~~~~~~~~~~~
    no money no talk ar!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. bb 夠鐘食奶奶啦~
    所以我幫佢一把,
    叫醒佢lor ~
    hahahaha...............

    回覆刪除