2010年8月3日 星期二

你今日換左未呀 ?

好野 !!!

Circle K 又有新野 換啦~

今次再唔係唔等駛既毛公仔,

而係好有用既 原子筆呀 ~



一套有 6款,

不過,我目標係呢 4 支 原子筆,

另外 0個 2 支係鉛芯筆不打算換啦~



豬仔 + 三眼仔的原子筆,

比較粗身, 寫出黎的線條亦粗身 d.




好可愛哦 !!!!!!!!!!!



胡迪 + 巴斯光年就是 幼身原子筆,
寫出來的線條亦較幼身~



型呀 !!!!!!!!!!!!!
你又換左心目中的筆未呀 ???



3 則留言:

  1. 我只係換左一支Alien咋,
    仲努力梗呀.....^^

    回覆刪除
  2. 我對OK的FUN心死,我好邪的,會中THANKYOU的......

    回覆刪除
  3. 咁快就換到咁多支!勁喎! 我鐘意3眼仔!

    回覆刪除