2010年8月12日 星期四

~拼布手作@ 兔子拖熊熊手挽袋~

很 久 沒有 show 手挽袋 的成品啦~

一看手挽袋,

就知道又是 某姊妹的生日禮物啦~

今次這個 挽袋是 送給 Rebecca 的.




儘管,

Rebecca 的生日早已過了多時,

但是, 仍舊送上 生日祝福哦~








我依稀記得 Rebecca 曾經讚許這塊布布很 可愛,
所以便特選這塊布料弄手挽袋給她~

希望她用得 著此 手挽袋就好啦~





10 則留言:

  1. 好靚呀,
    仲有可愛的拉鍊.........^^

    回覆刪除
  2. 係呀係呀, 係我o架! 大家不要妒忌啊~~~~
    超靚,那天跟你們聚會完, 跟男友約會去,馬上拿這個可愛袋子出來炫耀,男友也說又可愛手工又好!!回家母親跟妹妹見到也大讚!!!媽媽更對我說"咁靚,唔係你整o架話?", ED媽媽果然是手工達人!!! 好威呀我,終於有一件ED媽媽的袋手作品呀!!!多謝ED媽媽~~~

    回覆刪除
  3. Kyoko,
    就黎又到 你生日啦~
    咁快又一年啦~
    今年唔知送咩俾你好呢 ???

    回覆刪除
  4. 果醬,
    d 拉鏈頭在 深水x 批發買的,
    約 $2-$3 一個~

    回覆刪除
  5. rebecca,

    唔係第一件 ga la,
    對上一件係手握包,
    記唔記得 ?

    回覆刪除
  6. ED 媽媽, 我緊係記得那個手握包(當然仲用緊!!!), 我只係指第一個包包型的手作。 ^__^

    回覆刪除
  7. Rebecca,
    這個手挽袋好易整的~
    你都可以自己弄一個~
    只時, 用 手縫是比例費時,
    最好有 部衣車~

    回覆刪除
  8. Chloe,

    很久不見啦~
    條腰好返未呀 ???

    回覆刪除