2010年6月30日 星期三

~披頭四???~


天氣又開始熱啦~,

一到呢 d咁既天氣,

頭髮剪得短短的念頭又再次蠢蠢欲動

不過,

呢個頭早在 2星期前已經剪左啦~

太耐冇見大家,

怕大家掛住我,(飽死!!!)

便upload給大家看看

拍得不太好不要介意~




或許下一次大家見面時,
我又把髮型轉換了~
提提大家,
昨天我 send了 e-mail 給大家
有關 7月份的聚會,
未看的快去開來看啦~
收不到的要告訴我啦~
到時見~~~

14 則留言:

  1. 你都係短髮襯你d,
    我都剪了....
    自己剪左d蔭,
    依家一個白痴look......
    希望見你地果時長番小小啦.......^^

    回覆刪除
  2. 果醬,

    係啦~
    都係短髮0岩我多 d ~
    其實,我真係好鬼想留返長髮 ga~
    但冇一次係成功~

    回覆刪除
  3. 天氣一轉熱,我都剪短左頭髮,清爽點....

    7月見!!!

    回覆刪除
  4. 雖然話就話喎, 宜家夏天我反而有d 掛住長髮, 以前all back一下幾熱都搞得掂, 宜家個短髮, 紮又紮唔曬, all back又唔掂, 成日出汁就"痴"住塊面, 仲煩........可能我唔識打理....

    回覆刪除
  5. rebecca,
    所以我就話一剪左短髮,
    好難再留返長髮啦~

    回覆刪除
  6. /. \而家我都係要紮住...天氣熱又焗/. \好想剪短晒佢/. \呼!

    回覆刪除
  7. 天使,
    haha,
    全部都係 c6負責弄的~

    回覆刪除
  8. didi,

    想 ga~
    不過,冇耐性留呀 ~
    天氣實在 hot!!!!!

    回覆刪除