2010年6月8日 星期二

~萬寧米奇旅行箱~

用 30 印花,

終於在萬寧用 $3xx 換購到啦.


20吋 硬身旅行箱.

原本想換購 26吋的,

可惜冇晒貨, 要到 8月尾才返貨.


好多米奇呀~

如果全部都係 Miffy 就好啦~



打開來,

內籠是這個子.


之所以會換購這個旅行箱,
是 for 家鳴哥哥的.
因為, 哥哥會於 7月中和姑媽到日本北海道旅行.
而我和家言妹妹是會留守家中等待哥哥歸來的.
無辦法啦~
旅費要成 $13000 一位, 加上 日元高企.......
我同家言妹妹都係 stay at home 算罷~
所以, 家鳴哥哥是超期待呢 !!!!



15 則留言:

  1. 北海道......羨慕!!
    家鳴哥哥一定超開心,要帶定平安藥呀!

    回覆刪除
  2. WAAAA,哥哥好幸福呀!咁細個有得去日旅行!!!
    MAMA你快D扭下C6比你去啦~

    回覆刪除
  3. 哥哥好幸福啊~~我係佢呢個年紀都不知北海道為何物呢~~~

    回覆刪除
  4. 丫未來奶奶成日叫我去換呀

    回覆刪除
  5. /. \我都好想換呀...不過,唔夠印花~~

    回覆刪除
  6. Lovebeauty,
    其實, 要幫哥哥準備 d 咩 ga ??
    可否教下我呢 ?

    回覆刪除
  7. daidai,

    我會想去韓國多 d .....
    hahaha.............

    回覆刪除
  8. rebecca,
    咪係~
    所以話呢,
    而家 d 細路真係幸福啦~

    回覆刪除
  9. kyoko,
    我都係上網搵返來的~
    就算買,
    都係 $1 一個印花.

    回覆刪除
  10. 家鳴哥哥暑假去北海道,一定好開心啦!

    回覆刪除
  11. 日本北海道旅行.....
    我好羨慕家嗚哥哥呀.......

    回覆刪除
  12. Chloe,
    哥哥 簡直開心到飛起啦~

    回覆刪除