2010年6月17日 星期四

~終於收到從韓國而來的寶貝~

自從知道張根碩在荷里活廣場的簽名合照會取消後,

我心情可是超 down哦 !!!

在昨天亦已 confirm 了真正的地點,

一如之前所料,

是在大埔超級城.

現在各位明白我是無法出席的原因了吧 ?!

幸好,

昨天收到某鰻魚為我從韓國訂購回來的一隻天使翼介指.




之所以喜歡這隻天使翼介指,

是因為張根碩在 其 MV [ Magic Drag ] 曾戴過的呢~

http://www.youtube.com/watch?v=xa4rchdP2o8&feature=player_embedded





這隻天使翼介指共有 3 種顏色,
而張根碩在 MV 裡戴的是 灰色的一隻.


你估到我訂購的是哪一隻顏色 嗎 ?
下次才開估~

7 則留言:

  1. 我以為你買左 clue 星星頸鏈添 HAHA

    回覆刪除
  2. Karin,

    我冇買呀~
    因為我覺得唔靚呀 ~

    回覆刪除
  3. HAHA, 你真係好鐘意佢! 不過隻介指都真係好靚, 好型! 我估....你買中間果隻色!

    回覆刪除
  4. 我都好鐘意呀~~~我估會唔會係黑色個隻呢..?

    回覆刪除
  5. 幾特別喎....
    我估係銀色....

    回覆刪除