2012年1月29日 星期日

外脆內軟的 *芝士麻糬(薯)波波*食譜~(另附朱古力麻糬(薯)波波材料份量)

話說我家 2 隻馬騮勁愛 吃 麻糬波波,

每次經過 A-1 或 山崎麵包店必買一大堆回家吃~

不過, 有感小小的一個麻糬波波除開要 $3-$4一個,

不便宜呢~~~

農曆年前問朋友借了 焗爐回家一用,

自製麻糬波波當然是必要任務啦~

其實製法又真的 蠻簡單, 又不用出動電動打蛋器,

只需買好材料便可開工~



材料 :

1) 糯米粉 110g

2)木薯粉(即泰國生粉, 超級市場有售) 15g

3)芝士粉(我用超級市場也能買到的卡夫芝士粉) 30g

4)芝士碎(我用的是巴馬臣Shredded Parmesan芝士碎) 35g

5) 幼鹽 1/4茶匙

6)無鹽牛油溶液 30g

7) 蛋 1 隻

8) 牛奶 70ml




步驟 :


1) 將 糯米粉(過篩) + 木薯粉(過篩) +芝士粉 + 芝士碎 + 幼鹽 拌勻.





2)把蛋 + 牛油溶液拌勻,慢慢加入粉埋中. 





3)最後再續少續少加入牛奶拌勻,直至沒有粉粒為止.





4)預熱焗爐200度將8分鐘.



5)把粉糰分成多份,搓成湯圓狀.


6)放入焗爐,200度焗18分鐘,便成~



*******************************


我還弄了朱古力麻糬波波,


不過忘記了拍照,


唯有借朋友的相片一用~



朱古力麻糬波波份量如下 :


1)糯米粉  100g

2)木薯粉   15g

3)無糖可可粉 10g

4)朱古力粒  適量

5)無鹽牛油溶液 30g

6)砂糖     30g

7)牛奶     70ml

做法大致與芝士麻薯波波一樣,


只是砂糖需事先與牛奶一同座於熱水上溶解,待涼.


朱古力粒於搓粉糰時才加入粉糰內~


**************************


若有任何問題可留言問我~


希望大家成功~
















62 則留言:

  1. 等我有焗爐後試吓!
    lovebeauty

    回覆刪除
  2. 請問木薯粉係咪sweet potato flour
    thank u

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~
      我買那包木薯粉英文寫著 是:Tapioka flour.

      刪除
    2. 你好!我都有用QQ粉做過,這個食譜很吸引又經濟,想馬上一試。謝謝!

      刪除
    3. 你講既係番薯粉,應該都可以做,但口感唔同

      刪除
  3. 我跟足你方法做,但整出嚟外面好乾身,入面似熟又唔熟咁,

    回覆刪除
  4. 請問...這照片是妳自己做的成品嗎??2-我也照這個方法做..但是70G的牛奶一加入..就變成很西很西的糊了..要如何揉成團????

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是的,所以把材料開好後,我便放入雪櫃下格雪它2小時。又或可把奶量減少。

      刪除
  5. 係咪吾洗加蛋呀朱古力那個

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用1)芝麻粉,加唔加蛋呀? 2)斑蘭粉又加唔加蛋呢? 奶的分量在1)和 2)會唔會不同?謝謝!

      刪除
  6. 你好。。。我想問,我照足做,但整出黎外面好乾身同入面一啲都唔煙un又好似唔熟咁,點解呢?我做錯步驟嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果跟足材料和步驟,冇理由唔同的,因為我成日都整嫁。你用的是焗爐嗎?有較上下火嗎?是放在焗爐正中位置嗎?

      刪除
    2. 我也跟足做法,出來也似熟又吾熟,入面是軟軟的,為何。

      刪除
  7. 提供一下朱古力麻糬做法可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上和芝士做法一樣哦,材料已在文章尾交待了。

      刪除
    2. 朱古力的是不加蛋? 還是寫漏左蛋?

      刪除
  8. 昨晚曾經跟你的朱古力食譜做過,但不能夠成形,不能夠變成粉團,所以,全部不要,所以,想你做一次,謝謝!

    回覆刪除
  9. 今朝跟你的食譜做,但好稀,搓唔到圓形?是否70ml奶多左?

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶量可自行加減,又或放入雪櫃雪下先再搓。

      刪除
  10. 今日試做了,外表和口感都好成功,不過味道偏咸哦!

    回覆刪除
  11. 太好啦!終於有人告訴我是成功的了!下次可以試下唔落鹽,用有鹽牛油代替都可以的。

    回覆刪除
  12. 今日第1次整,好成功呀,外脆內軟,好味
    多謝分享食譜

    回覆刪除
  13. 是成功了 但外面好亁啊 點解既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣子的話,焗的時間要減少,你試下180度焗15分鐘,上下火。始終不同的焗爐,火力都不同,要自己因應。

      刪除
  14. 請問用鮮奶代替牛奶可以嗎?

    回覆刪除
  15. 绿茶麻薯是否同朱古力一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠茶粉偏苦,糖的份量或許要增多,你嘗試綠茶粉10g, 糖40g. 看看味道怎麼樣。出來結果不夠甜再增加糖的份量。太甜就減少啦!

      刪除
  16. 我一做便成功了,好好味��
    謝謝分享!

    回覆刪除
  17. 感謝您分享這食譜
    今天跟著做 大成功 好味道 !!!
    謝謝您 ^^

    回覆刪除
  18. 可惜上載不了照片
    不然也想給您看看製成品呢 ^^
    改天再跟您的食譜試做朱古力口味
    相信也一樣好吃!
    Thanks again ar =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可email 給我 :
      embrace_dreams0716@yahoo.com.hk

      刪除
  19. 多謝你無私嘅分享
    第一次整就好成功,之後改咗少少份量去迎合屋企人嘅口味。遲啲會試埋朱古力味,請問可以分享食譜嗎?

    回覆刪除
  20. 請問可可粉要什麼時候加?謝謝!

    Michelle

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好哦!可可粉與其他材料一起落,一起拌勻。

      刪除
  21. 木薯粉可唔可以用生粉代替ga???

    回覆刪除
  22. 木薯粉可唔可以用生粉代替ga???

    回覆刪除
  23. 請問如果要做蔓越莓, 是否以莓取代芝士粒便可?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,除了以莓取代芝士粒,還要加糖和紅莓果醬。

      刪除
  24. 完成了,好好味
    另外,唔好意思,未經同意分享了你的食譜。
    抱歉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要,只要寫明引用出處便行了。

      刪除
  25. 想問粉團使吾使’猜’?因整出來面吾熟咁又不煙un,謝謝

    回覆刪除
  26. 多謝分享,已經試過好多次。
    開頭整出黎偏鹹同乾,所以之後無落鹽同低温啲。
    小朋友亦有參與,因為佢好鍾意食
    萬二分感激

    回覆刪除
  27. 多謝你留言分享呀!好開心!

    回覆刪除
  28. Hi,我冇木薯粉,糯米粉,得麻糬粉,係咪一樣架☺

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀!你的包裝袋上應該有做法。我也試過用麻糬粉,但製成品的外貌和口感,和我這個是不同的。

      刪除
  29. 多謝你的分享,試焗了,我加了點奶,焗的時間長8分鐘,應該是面粉和焗爐不同的原故,跟外邊買的一模一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太好了!多謝你的留言回應。

      刪除
    2. 朱古力麻糬不用加蛋嗎?還是寫漏?

      刪除
  30. 朱古力味我沒有加蛋。你也可以加蛋,但粉量要自行再調配

    回覆刪除