2011年5月14日 星期六

~Happ Birthday To Me @ 2011~

這一篇本應一早就更新了,

可是近來連續多天也進入不到 blogspot 這裡,

想 update 都不可以,令人氣憤呀 !!!!!!

幸好現在已經沒有問題了~

剛剛 渡過了 29歲的生日,(係咪唔似呢 ?!)

明年便三十歲啦~(明年起我不會再透露自己的歲數啦~)

剩下 今年可以 享用 二字頭的歲數,

一定要 好好渡過這一年才行~

今年生日, 沒有什麼特別節目慶祝,

只是得到新相識的朋友買來 生日蛋糕祝賀~





嘩~

是 A-1 的 石板街 蛋糕,

味道超讚~




點上 蠟燭, 許個願~

這個生日願望我 足足許了 5分鐘,

家言妹妹在 身旁已不耐煩說 : 幾時吹得 蠟燭呀 ???!!!

友人笑說我 許願似祈禱~(又真係幾似 WO!!! ><)

因為我有好多好多願望呀 !!!

一次過許晒咁多個願望,就算只實現其中一個都好呀 !!! HAHA.....




三口子來張合照~ (因為丈夫還未回家~)



多謝好友 BoBo.

和你認識只是 3個月的短 時間,

但像是 認識了 3 年般~

你不單買了 生日蛋糕給我, 更送我 生日禮物,

太感謝你啦 !!!! >B<


轉頭,

丈夫下班回家,

又帶了 生日蛋糕回來.(因為他不知道好友送我 蛋糕)





今次沒有 再 許願,

只有 2隻馬騮 唱生日歌給我 聽~ ^v^



終於都可以 4 口子 合照 啦~

29歲這一年祈望過得更平安快樂,

我的手作可以有 更多的 新構思,

能夠得到更多陌生人的 讚賞~

當然更希望 接到更多手作order 啦~ ^v^

不過, 近來 生活上起了 些 變化,

手作進度被迫放慢......慢.....慢下來,

等所有 事情上了 軌道便可一切如常~

最最最後要感謝常來 這裡看我的 朋友哦~

當中,有沒有人是我不認識的 呢 ?

有的 話, 可以留個言打個招呼嗎 ?

4 則留言:

  1. MAY BABY你怎像29,又怎像2個孩子的媽媽呢?
    祝你永遠都青春美麗,當哥哥長大時你就像他女友而不是媽媽呢~ HAHA

    回覆刪除
  2. BLOGSPOT真的屎了,我之前有些留言突然消失左,D index又亂左,好奇怪?!?!

    回覆刪除
  3. daidai,

    你都一樣啦~
    你個樣仲比我 我 young 啦~

    回覆刪除
  4. 哇,你地2個都唔似囉。我29/仲有2個小朋友。我諗我30都仲咪結婚XP。好後生。永遠都美麗動人!

    回覆刪除