2011年5月1日 星期日

難以 忘懷的一晚~

昨晚 2011年4月30日,

是我 期待已久的一晚,

是令我 難以忘懷, 整晚難以入睡的一晚.

真係 做夢也想不到可以 近距離見到 心目中的 王子.

而家心情仲係好 興奮 !!!!!

我 用部 cheap cheap 相機都拍了不相片 和 video,

等我好好整理一下,

便會 放上來和大家 分享.

雖然我 部傻瓜相機不能和別人的 專業大機相比,

不過, 可能企在 稍前的 位置,

相片 和 VIDEO 也不差的 啦~

當然有 不少是 對著大 電視 拍的 啦~

不要 介意哦 ~

請等我 哦 ~

P.S. 有冇人可以 教我 點樣在 呢到 擺 YOUTUBE VIDEO 呀 ???

沒有留言:

張貼留言