2011年2月17日 星期四

俄羅斯娃娃三色拉鏈包~

病了好幾天, 病得連下床的力氣也沒有.

最擔心的當然是 哥哥妹妹,

幸好有丈夫幫手照顧哥哥妹妹的上學與放學的接送,

讓我可以安心地終日身躲於被窩中休養.

今天,見稍為精神一些, 便開始UPDATE BLOG 啦~

太耐冇打理, 長了很多 雜草哦.

來 UPDATE 一下自己的手作啦~




用3種同款不同色的俄羅斯娃娃布,

縫製出 3 個拉鏈袋~




紅色的這個SIZE 最大,是 A4 SIZE.


紫色的這個SIZE 是 A4 SIZE的 一半.



而黃色的這個是 SIZE 最小的,
是 紫色的 一半 SIZE.






為每個拉鏈袋繫上拉鏈頭.



大袋裝小袋, 你喜歡嗎 ?




10 則留言:

  1. 唔怪得你失左中, 要保重呀!!

    搞到我都想要返一SET..
    中SIZE幾岩我喎

    回覆刪除
  2. 我要中szie, 我同事有意細size
    請報價

    回覆刪除
  3. DIDI,
    在 FB send 左 msg 給你們~
    不如, 你地 group 埋 整 set 啦~
    會 平 d 著數 d ~

    回覆刪除
  4. ed, 你冇事丫呀?小心身體,好返未呀?

    回覆刪除
  5. 果日見你都咳咳喇,
    呢排流感好勁呀,真係要小心身體呀....

    回覆刪除
  6. DAIDAI,

    好左 9成啦~!
    而家 飲緊 中醫調理身體~

    回覆刪除
  7. 果醬,
    我好驚會 感染俾你 呀 ~
    你自己都要 小心呀 !!!!!!!!!!

    回覆刪除