2011年2月12日 星期六

友誼永固~

這一天,

我 帶著 哥哥妹妹 來 到 沙田~

黃昏的城門河, 景色真美~~


今次 來 沙田,

是為著探望一位好耐都 冇見既 好姊妹,

近期得知佢懷孕了,

使我更渴望與她相見~

估到我在 說誰嗎 ?

認得出這一個窗台嗎 ?


這隻 handmade 小兔子, 還記得 嗎 ???
真的造得 很 漂亮, 很 可愛呢 !!!!!


哥哥妹妹一上到 人地 home ,
就急不及待開餐,
盡情吃吃吃~


嘻嘻~~~
冇錯啦~
我地 係去左 探 果醬小姐呀 !!!


你睇左個肚, 點止有 左 4個月身紀呀 ?!
不過, 仍然都係咁令令~
上到 果醬家,
馬騮有 馬騮們的 吃喝 和 打 機~
而我和 果醬就坐在 一邊,
天南地北地談話~
這種感覺像是 和一位認識了很多 很多年的朋友談話般~
很 relax, 很 舒服~
不用左思右想, 毫無掩飾.
喜歡說什麼就說什麼~
相比起那些虛偽的人,
當你以為她是真正的朋友,
將自己的 真心交出來與她相對時,
對方竟然利用你的友情,
把你的真心心狠狠踐踏,
然後還扮可憐, 把自己說成是 受害者~
而真正受到 傷害的 那個,
卻要承受這些誣蔑.
是我 太單純嗎 ?
還是你太慣於把人玩弄於股掌之中?!
你這段所謂的友誼,
對我來說已經不重要~
因為你不重視的, 我也無謂去強求.
眼前有 比你更要我去重視的友情.


而且, 是不止一位,
還有很多很多位.......
讓我知道自己要更加去珍惜~





6 則留言:

  1. WA~ 個肚好大呀!BB一定肥肥白白架!兩個媽媽都好令女呢~!~!~! MISS U ALL~!!!

    回覆刪除
  2. 多謝你唔介意我屋細又唔執屋,
    帶兩隻馬騮上黎探我,陪左我一個下午,
    歡迎下次再上黎呀....

    回覆刪除
  3. 好幸福呀 2位姐妹!!!

    我也要祝福我們.幸福久久

    回覆刪除
  4. DAIDAI,

    我都好 miss 你 同 皮皮呀 !!!><

    回覆刪除
  5. 果醬,

    你 間 屋雖然唔算大,
    但 只有 你 2 人住已經足夠啦~
    家唔需要大,
    只要 讓人覺得 溫暖已足夠~

    回覆刪除
  6. didi,

    你都 好幸福哦~
    有 個咁鍚你 既 大大~

    回覆刪除