2011年2月4日 星期五

兔年初一與初二~

今年的年初一與往年一樣,

都是到長輩的家拜年去~

每年可說是只得這一次可以齊人地聚首一堂,

大家都高興地暢談一番~

我們四口子都襯機來張合照~


稍後,

我們改去馬騮們的姑媽家去吃團年飯~

來看看 家言妹妹的 大年初一Look 先~


不太喜歡整套中國服,
感覺很 老土呢!!!
所以 只為妹妹買了件背心款的中國服,
再另外襯衫, 一樣都富有 新年氣氛~

至於家鳴哥哥,
大個仔自然抗拒再穿中國服,
於是只是簡單地配襯.
星星襯衫夠 sharp 吧~



晚上, 又有奶奶自家弄的盆菜吃呢~
自上次 冬至盆菜反應熱烈後,
奶奶今年 農曆年親手弄了 3 大個盆菜大宴親朋呢~
勁呀 !!!!


我又有鮑魚吃啦~
呵呵呵........
大年初一, 我們就是這樣渡過.
*********************************************************************

大年初二,
我們到 悅來酒店吃 lunch buffet~


我可是 第一次到 熊貓酒店吃 自助餐,

地方當然是比較細小,
不過, 竟然有 一間 room for 小朋友玩樂的呢~
很 細心哦~


話明熊貓酒店,
當然有 熊貓 公仔擺設啦~




奶奶攬著家言妹妹合照~


來看看 家言妹妹 年衫二的衣著啦~




穿間條裙打扮的妹妹~




妹妹拉著 哥哥 去合照啦~




hahahaha......
我地似唔似 2 姐弟呢 ???
其實我身邊呢位係我 堂姪黎 ga~(即係丈夫堂哥的仔仔)


講返 餐 buffet,
其實食物種類很 少,
冇咩野好食 之下,
可以 試晒所有 甜品.




我覺得 最正既係 有 大量 Dreyers 雪糕 任食 呢 !!!!!


有 我最 愛既 薄荷碎朱古力 味 呀 !!!!!

就這樣,
年初一 + 年初二 就這樣過去啦~
又係 呢 句,
時間過得 真快 呀 !!!!











4 則留言:

  1. 再來一次恭喜你一家身體健康,事事順利.....

    回覆刪除
  2. 食雪糕!食雪糕!YUMMY~!1`
    妹妹真係好令女呀!
    媽媽你配搭得很好看呢~
    恭喜發財!
    我要派利是比兩隻馬騮!!!

    回覆刪除
  3. 我己同朋友約好
    出年一定要買中國服, 真係講左好多年拉

    回覆刪除
  4. 家鳴哥哥張相好似爸爸啊!

    回覆刪除