2011年2月22日 星期二

買雜誌送 agnes b 袋呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

正正正 !!!!!

今日 (2月22日) 出版的 COSMOPOLITAN

送 agnes b smart bag 呀 !!!!!!!!!!!!!!!!

一其 有 3個 顏色可 選.

當我 今 早 得 知時 ,

即時落街買啦~

在 我 行過 好多間 7-11, circle k, 和 報紙檔後,

終於都給我 在 一個 報紙檔發現了 黑色 agnes b 袋的 Cosmopolitan.

轉頭, 又再在另一個報紙檔給我發現送紫色款的 agnes b 袋的 Cosmopolitan.

OMG !!!!!

當然是 二話不說 即買 啦 !!!!!

就係 咁,

我 TOTAL 買 左 2本 cOSMOPOLITAN 啦~





agnes b smart bag 的 正面.


agnes b smart bag 的 背面.


黑色款的 agnes b smart bag.


黑色袋內是 紫色的,
有 一小 格.




紫色 agnes b smart bag.


內袋 是 黑色的.



袋身 長 約 27cm, 闊約 7cm, 高(不計手挽)約18cm,
手挽 高 約 4.5cm.
最美中不足的 是 手挽帶太短小啦~
袋口處亦沒有 拉鏈/磁扣.
為免同人撞袋撞到 7 彩,
我 決定為 agnes b smart bag 加工一下,
至於加工後的 樣子,
是 後話啦~
完成後再 update 啦~
忘記說, 雜誌連 袋價 是 HKD 50.
手快 有 , 手慢冇 呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!



10 則留言:

  1. 我決定放棄,等你幫個袋變身

    回覆刪除
  2. 我買唔到呀...>< 原來比你買哂....

    回覆刪除
  3. Daidai,

    我 在 放 LUNCH 前 買,
    所 以 都 仲 搜挖到 2本.
    我 諗經過 LUNCH 後,
    會 買少見 少 啦~

    回覆刪除
  4. DIDI,

    等我 幫你 在 我 家 附近留意一下啦~
    不過, 都好難再 有 ~

    回覆刪除
  5. LOVEBEAUTY,

    所以 我 買 左 2SET LOR~

    回覆刪除
  6. 期待 '變身' 後的樣了.......

    回覆刪除