2009年10月19日 星期一

拼布手作 @ 閃閃粉紅手挽包~

趕工了多天,又一手作包包完成了~



今次,這個手挽包包,是做給我的 大妹的.

祝大妹今年大學畢業.

手挽帶加了棉芯,挽起來很舒服~


袋邊縫了花邊,
使袋子外型變得柔和+可愛~


於袋口加拉鏈,
用剩餘的花邊作拉鏈頭.

內袋用另一花布縫製.




手挽袋的側面.




包包的底部.





挽上手,




包包的容量可不小哦~
愈看愈喜歡~
不得了~不得了~
很想做一個給自己呢~







14 則留言:

  1. 哇!好靚啊!
    ED媽媽, 我真係好幸福!
    你當我跟你的妹妹一樣,
    可以擁有你親手做的袋!
    好幸福!好幸福呀!

    回覆刪除
  2. ED媽媽,
    我之前試用的COVERMARK cell advanced系列,
    用了一會, 仲有大半, 有好多東東要試,
    我想睇下你想唔想試, 唔介意的話..
    我比你用, 好嗎?

    回覆刪除
  3. 手挽加了棉芯,咁照顧周到,很細心的大姐姐!

    回覆刪除
  4. 圓圓,

    因為當你是 自己人哦~
    抱抱~

    回覆刪除
  5. 圓圓,

    我樂意之致啦~
    你即管給我用啦~
    說真的,我未曾用過covermark 的任何東東呢~
    可以藉此試試啦~

    是不是又是 找 Chloe 代交收 ?

    回覆刪除
  6. vava,

    你喜歡這款手挽包包嗎 ?
    照樣子做一個給你,好嗎 ?
    布布方面,你說like 紅色的,
    就找款紅色布布做給你,好嗎 ?

    回覆刪除
  7. ED mama,
    不麻煩你嗎?有點受寵若驚,hehe!
    紅色好呀!剩色可以了,最多是波點,太花我carry唔到!
    thank you!! x n times... *_*

    回覆刪除
  8. 真係好令呀...我也很想制作一個~
    我覺得紅色會更加令^^嘻嘻~
    ^^你妹妹真幸福呢~~

    回覆刪除
  9. vava,
    我冇淨色的紅色布的,
    全都是有 pattern的布,
    唔怕啦~
    整出黎唔會好花考的~

    回覆刪除
  10. kyoko,

    你話買左d 材料包既 ?
    還未開始弄嗎 ??

    回覆刪除
  11. 好呀!我睇下31號我黎唔黎到,
    可以的話, 我親手比你!

    回覆刪除