2010年7月13日 星期二

小生命的誕生~

昨天,



在 2間醫院頻頻撲撲的.



早上,



帶著家鳴哥哥到明愛醫院眼科部覆診.



下午,



就陪伴奶奶到 屯門醫院 看剛出世的小寶寶~



這個小寶寶就是 馬騮們的姑姑所生的,



即是我的 外甥哦~



小寶寶是 位女生來的, 爸爸媽媽已一早為她改好名字,



我只記得小 b 女的英文叫 Summer,



呵呵呵~~~Summer BB ,你好哦~



歡迎你降臨到這世上哦~



Summer BB, 你知道嗎 ?



由於你遲遲都不肯把 你的小腦袋向下移,



害慘你的媽媽要 涯一刀,要開刀分勉.



幸好, 天父保祐,



你和媽媽都平安無事.



最令人感到驚喜的是,



Summer BB 你竟然是和媽媽於同月同日生呢~



看著你的婆婆感動得眼泛淚光,



我這個舅母都好感動啊~



可惜的是, 你還未可以推出育嬰房,



我們只能夠隔著玻璃窗遠遠的看你.



真的是好遠好遠哦.........



因為你的 bb 床 竟然是離玻璃窗最後的位置.



而且,



又不准許人們拍照.



舅母只好偷偷地拍下一張相片.











大家看到嗎 ?



是 22號床仔的 bb 哦~



Summer BB,



你看你睡得有多 穩,



就算你身邊的 bb 們在 放聲大哭,



都無礙你繼續尋夢去~



舅母真的好想好想親手抱抱你呢~













這幅相,


是Summer BB 的 媽媽在 醫院用手機拍下來的.


終於都可在更近的距離看看 Summer BB 你啦~


希望,


很快就可以和 Summer BB 你見面 與擁抱啦~


看著Summer BB 你,


令我不斷回憶著生 你的表哥和表姐的情況.


眨眼間,


當初的 兩個小不點,


已經長大了,


當上表哥表姐啦~


Summer BB 期望你快高長大,


與 表哥表姐一起玩~








15 則留言:

  1. 呵呵呵~~~
    係好大大大既 DD 呀 ~

    回覆刪除
  2. B女好可愛呀,
    希望佢快高長大,身體健康.......
    我有個朋友仔同BB個英文名一樣架,
    朋友仔剛剛生左個BB女呀.....^^

    回覆刪除
  3. BB女好可愛,又唔怕嘈,
    祝Summer BB快高長大,身體健康!

    回覆刪除
  4. 哎唷哎唷,好得意呀! 老虎女呀!
    我想玩人地個bb呀!

    回覆刪除
  5. Summer個名好聽啊~Summer bb好得意呢!!!!! 同月同日生? 嘩, 好難得啊~~

    回覆刪除
  6. DIDI,

    哈哈哈,
    咁日日黎望下,
    望多多眼啦~

    回覆刪除
  7. 果醬,
    ummer呢個名,
    令我諗起[夏日的麼麼茶]這套戲~

    回覆刪除
  8. daidai,

    我都係呀 ~
    等你 bb 出世,
    我又要去玩你的 bb ~

    回覆刪除
  9. Rebecca,

    我都係 ga ,
    我同 家鳴哥哥同一個舊曆出世,
    同家言妹妹同一個生肖~

    回覆刪除
  10. 好可爱,看见一个个小bb好温馨呀

    回覆刪除
  11. 好可愛呀^^最近,成日都聽到身邊的朋友,有BB的有BB,生BB既有生BB,搞到我很憧憬也想要BB xd哈哈哈

    回覆刪除
  12. 今年生bb既人真多呢 !
    但我只同佢地玩 自已生都係再諗下先

    好煩 份功課遇上麻煩人 唉!

    回覆刪除