2010年3月26日 星期五

~PandA-Z Wonderland @ Metroplaza~

最近,葵芳新都會廣場有PandA-Z Wonderland 的展覽.







看到 Panda, 想起某人哦 ~~~某某, 你現在玩得開心嗎 ???








很大的一個panda 頭,2隻馬騮走進去, 只僅僅看到家鳴哥哥的頭.











~~PandA-Z cafe~~





馬騮看看到, 二話不說便霸著坐.





可惜, 有得看, 有得坐, 沒得吃~
















點解家言妹妹有4隻手既 ??????


呵呵呵呵呵.........


有興趣的朋友, 可以去探探 panda 哦~











10 則留言:

  1. 嘩......
    我家的包包好鐘意呢隻熊貓架,
    我叫佢做熊貓之勇者........呵呵
    等我聽日懶醒咁帶佢去,佢一定好開心.......
    多謝ed的介紹........^^

    回覆刪除
  2. 果醬,

    我仲以為廖生only like 麵包超人呢~

    回覆刪除
  3. mama你去唔去黃金海岸呀? easter去住返晚la~

    回覆刪除
  4. 早前去仲整緊呀
    咁快開放左啦
    我又要去看看先

    回覆刪除
  5. daidai,

    我知道有 miffy 呀 !!!!!!!!!!!!
    可是, 我唔 like 住酒店~
    我訓唔慣"生保床"呀 ~

    回覆刪除
  6. Didi,

    同 大大去映下相啦~
    你地咁近~

    回覆刪除
  7. lovebeauty,

    帶小朋友去看看呀 ~

    回覆刪除
  8. 好得意喎!
    等我都去睇下先。

    回覆刪除