2010年3月24日 星期三

~拼布手作 @ 和風可愛小提袋~

很久也沒有 post 我的 手作啦~


為大家獻上最近的新作 :







帶有濃厚和風味道的一個小包包.



( size : 圓形包包直徑 17 cm , 提帶全長 23 cm )






包包中心有一個很可愛的 Hello Kitty 公仔.


是 Hello Kitty 迷的你, 有否心動???



伴著 Hello Kitty 的是很多漂亮的花朵.





包包邊用白色蕾絲滾邊, 增加包包的可愛感.




提帶也用了花邊來滾邊.






包包的背後印著美麗的花朵.










在袋口繨上拉鏈.




~內袋~




就這樣,


提著小包包上街去喲~









20 則留言:

  1. 我是說..包包可愛...(不要誤會喲)

    回覆刪除
  2. didi,

    我唔可愛咩 ?????????????
    哈哈~~

    回覆刪除
  3. didi,

    Amyblog那兒,
    你攪成點呀 ???
    我唔知點樣整令令個版面呀 ~

    回覆刪除
  4. ed mama,
    好靚呀!(你同袋都係)hehe
    a blog攪得好肉酸,尋晚去睇過諗住搵下你地,點知勁核突...
    你有冇save底以前的blog呀?
    成日系統維修同埋間野都唔知幾時執笠,小心小心~!!~!

    回覆刪除
  5. daidai,

    冇save呀 ~
    唔識攪呀 ~
    之前圓圓在她的 blog提及過的方法,

    我攪極都唔掂,
    我放棄啦~

    回覆刪除
  6. mama呀!!!
    死人a blog 唔比我login,
    仲寫 "您的帳戶已被封鎖。"
    之前都login到,而家留唔到言,好乞人憎姐......>x<

    回覆刪除
  7. daidai,

    咁賤!!!!!!!
    如果我唔係因為某d blogger 無法看到這個blog,
    我一早就唔寫Amyblog啦~

    回覆刪除
  8. ed mama好久不見妳, 最近好嗎?

    這個"小包包"妹妹用最合襯....

    a blog我都無睇好耐... 整來整去,越整越差.... 無趣味... DAIDAI唔好生氣,不知大睇,唔識大方的傳媒,自然會自動消失的....

    回覆刪除
  9. my god
    amy 完全...好核突 我嚇呆左

    回覆刪除
  10. 個圓形包包手作好靚,
    好細緻, e.d.mama好有心思!

    回覆刪除
  11. Anna,

    係呀 ~
    呢個星期家鳴哥哥考試,
    要幫哥哥溫書呀 ~
    而且,我又忙著弄手作,
    所以偷懶冇 update 呀 ~

    回覆刪除
  12. Didi,

    你呢句說話應該去向Amyblog小編說.
    攪到我冇心機在 Amyblog 到 寫啦~

    回覆刪除
  13. 嘩, 勁! 我覺得整布包, 整圓型真的最考手工!!!!

    @others~
    a blog, 算啦, 呢間野真係好唔大體, 又唔係整得個平台好好用, 我都費時用好耐!

    回覆刪除
  14. 終於潛水完喇!
    你好鍾意和風布喎!

    回覆刪除
  15. e.d.mama,
    我响a blog留唔到言比妳,
    唔知而家係唔係要login先可以留言?

    But, 而家a blog真係好肉酸))))

    回覆刪除
  16. Lovebeauty,

    呵呵......
    因為弄手作...手腳又慢的關係lor~

    回覆刪除
  17. Chloe,

    never mind 啦~
    以後only在此處留言便算啦~

    回覆刪除