2010年3月11日 星期四

與家言妹妹同樂日~

這天,




家言妹妹的學校舉行一個開心家庭日.






其實,很多時候學校舉辦的活動,講座,


我而這一次我原本都想打退堂鼓,


不過,一想到沒有父母陪伴下的家言妹妹,


看著別的同學有父母陪同去玩,


心裡一定會非常失望,非常不開心.


所以,我唯有放棄那兩小時的私人時間去陪妹妹上堂去.




去到學校,


我們首先一起吃茶點.















吃過茶點,便到另一間課室活動活動~










有家長義工為我們用普通話說故事.

說完故事,便向同學們發問.




家言妹妹好踴躍地舉手答問題.





而且, 還答對了~


聽完故事,

我們去玩遊戲.







後來, 老師更拿出快樂傘來玩.

















看家言妹妹玩得多開心.

看得我也想來和家言妹妹一起上學哦~




10 則留言:

  1. 好似好好玩~ 我都想返去細路果陣既時光~~~
    宜家咁細個就要"普通話"學習嗎?! 我咁大個人都仲好渣! haha!

    回覆刪除
  2. Rebecca,

    我的煲東瓜一樣咁渣呀 ~

    回覆刪除
  3. 妹妹碌碌下好搞笑(哈哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~)

    回覆刪除
  4. 家言妹妹好enjoy呀!!!而且仲好踴躍添呀!!!!

    回覆刪除
  5. 好媽媽連私人時間都放棄....
    讚呀...^^

    回覆刪除
  6. daidai,

    我而家先明白點解佢呢排成日在 家的板上碌來碌去.

    回覆刪除
  7. kyoko,

    哈哈~
    係呀 ~
    妹妹答問題是大大聲ga~

    回覆刪除
  8. 家言妹妹的學校生活一定好開心,
    玩遊戲同答問題都好投入呀!

    回覆刪除