2010年2月23日 星期二

~ 新春行大運 之 機場半日遊 ~

今個農曆新年好多節目呀,

不是忙著去拜年,就是忙著到處逛.

年初三赤口,長輩說不可以去拜年,

於是丈夫提議到機場逛逛,藉此行行大運.






年初三的機場冷清清的,
最合我不愛人多擠迫的性格.


來到機場,令我想起由Tom Hanks主演那套The Terminal(機場客運站).









看到有趣的東西,馬騮們便失控啦~





其中,一間售賣中國產品的店子, 最吸引我.
特別是這些 中國娃娃.



不過, 樣子都頗嚇人呢 ~
看看家言妹妹怎對待娃娃.





家言妹妹:[你唔可以可愛過我ga, 如果唔係我對你唔客氣ga!](設計對白)





看到 這店又忍不住入內逛逛.






與馬騮們買了一埋吃的才願離開.

接著, 當然要到航空探知館看看.










最後,
我們回到東涌,




經過 Daidai 樓下,
可惜遇不見Daidai,



有機會一定要到 Daidai 家裡搗搗蛋才行~





7 則留言:

  1. hahahaaaa....
    "有機會一定要到 Daidai 家裡搗搗蛋才行~"
    我屋企最多係公仔.....
    年初三我去左老爺度拜年,之後出左九龍了...
    下次行過call我啦~
    p.s.家言見到個公仔,個樣真係好驚.....

    回覆刪除
  2. 家言妹妹真係好驚定扮o野o架?

    回覆刪除
  3. 有得玩, 又有o野食,
    哥哥同妹妹最開心,
    最重要的是,
    一家人開開心心的一起玩樂。

    回覆刪除
  4. 妹妹條格仔裙,好 "卡嘩二" !!!

    回覆刪除
  5. Daidai,

    我好少會入東涌ga,
    青衣就間唔中去.

    回覆刪除
  6. Chloe,

    咩妹妹個樣好似好驚呀 ???
    但我覺得妹妹個樣似想捏死個娃娃 wo~

    回覆刪除
  7. Anna,

    係呀 ~
    我都好好好鍾意呀 !!!!!!!!!
    可惜冇我 size 啦~

    回覆刪除