2011年12月24日 星期六

~好康推介~

甚少買雜誌的我,

今次忍不住見到即買~



別人為了附送的袋而買雜誌,

而我卻是為了附送的 美容物品而買雜誌~~

因為, 有我 勁喜歡的 Estee Lauder 產品送呀 !!!!!




今期 January 2012 的 Cosmopolitan 送 Estee Lauder的 皇牌產品 :

[ Advanced Night Repair 7ml ]

平時 去 EL 的 專櫃買 Advanced Night Repair 一樽 50ml 要 HK$ 680.

而家 買一本 雜誌 (細本$25 / 大本$40) 就可得 到 7ml.

真係 勁抵呀 !!!!

雖然我 不是 Estee Lauder 的 Died Hard Fans,

但我是極喜愛用她家的 Advanced Night Repair 嫁 !!!!!

由讀書時已經開始用啦~嘻嘻~

所以,

我 邊有可能只買一本,

其實,

我係買左......

......
......
......
......
......
......
......

6本 .............暫時. ^0^






Total 6支 X 7ml = 42 ml. ---> 只係用左 HK$150.

哈哈!!!

勁開心呀 !!!!





雜誌內更送 Vichy 的 溫泉礦物保濕水份乳霜 1.5ml




1.5ml X 6 = 9ml




呵呵呵呵呵~~~~




好開心好開心呀 !!!!!




好!!!我會再接再厲,




睇下再有冇 先~










沒有留言:

張貼留言